Alla inlägg den 7 juli 2010

Av baraenjeppe - 7 juli 2010 20:23

Nu när det varit varmt ute, och jag känner mig allmänt irriterad över att min dyra fina fläkt i sovrummet som jag köpte i vintras tyckte det var en bra ide att fungera på vintern och lägga av nu när det är som varmast, så tänkte jag avreagera mig lite.  


Ämnet är sexköp:


Först tänkte jag ta de argumenten för som av ngn anledning oftast män för fram i olika debattforum…..  


"Jamen det är ju ett avtal mellan vuxna människor"…."Varför skall staten lägga sig i?"..."Hon säljer ju frivilligt…"


Eller hur säger jag…den prostituerade tycker säkert det är jättekul att ha ett par valrossar om dagen som ligger och vältrar sig…..


Myten om den lyckliga horan kan säkert vara korrekt i några enstaka fall, men jag är lite mer cyniskt och tror nog att de flesta som väljer att sälja sin kropp inte mår så bra, och det minsta de behöver är ytterligare en torsk som utnyttjar situationen…


Om nu ”ja men hon fick ju 1000 kronor”  argumentet skall gälla och därmed torsken tycker han varit snäll, så undrar man ju inte om han nu är en sådan fin människa varför gav han inte henne de 1000 kronorna och gav fan i att knulla henne….  


Klart som fan staten skall lägga sig i när en person (i det allra flesta fall vågar jag påstå) är i underläge, behöver pengar för knark eller kanske åt en hallick, blir utnyttjad av ”fina Benke”


Sedan är ju ”ja men det är ju världens äldsta yrke” argumentet rätt ”skönt!” Jaha….well dags att skrota det yrket då!  


Igen så vill jag påpeka att jag faktiskt tror att det finns enstaka kvinnor som mår bra och tjänar bra pengar på att sälja sig ngn gång i veckan/månaden till män och som kanske kan välja och vraka …men den stora massan är nog inte så.

Trafficking från Baltikum och Ryssland….trasiga kvinnor som får ställa upp på det mesta för att klara nästa fix är nog vanligare..


Sedan nästa argument...” ja men jag säljer ju min kropp/själ/ i gruvan/kontoret  varje dag"….Well den kan man ju såga  tämligen enkelt!


För inte är det så att killen i gruvan/kontoret tvingas sära på benen och bli våldtagen i gruvan eller på kontoret…inte är det väl så att 3-4 kvinnor betalar honom för att göra saker han inte vill, .med någon han känner avsmak för…


Sedan det "roligaste" argumentet…”ja men tänk på de handikappade då”…well tror inte att det är rullstolsrally på malmskillnadsgatan direkt ..  

Av baraenjeppe - 7 juli 2010 14:56

1)       Varför skall det alltid in i rumpan på kvinnan i slutet på samlaget, pang in bara, ingen uppvärmning, in med jättsnabeln…AJ  

2)       Hur kommer det sig att kvinnan i filmerna alltid stönar när hon suger, finns clitoris i munnen?

3)       Är kameramannen alltid gynekologistuderande?...sjukt sexigt med 5 minuter närbild på en penis som förs in och ut?  


 Är den typiska porrfilmskonsumenten en analfixerad man, som tror clitoris finns i munnen och samtidigt  studerande i gynekologi

sex
Av baraenjeppe - 7 juli 2010 11:34



http://noboytoy.bloggplatsen.se/


Läs, skratta och gråt!

Speciellt viktigt för oss män att läsa och lära lite   

Av baraenjeppe - 7 juli 2010 01:38

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7181035.ab



Hmmm..här visar de fina kristna hur toleranta de är  

En sångare som dels varit gift med sin kvinna i många år, som inte krökade eller knarkade, som iof hade sånger om djävulen, men det var att djävulen var ond och att man skapar sitt eget liv.....som gång efter annan faktiskt skänkte pengar till  offer för katastrofer...Han blev hånad på sin egen begraving. han var desstuom  katolik ..ngn som undrar varför jag har svårt för religösa människor  


God bless DIO


http://www.youtube.com/watch?v=Zbj0iyI4NMQ


Detta klipp visar alltså en gubbe på över 60 bast...rösten är ju "lite" bättre en vad många sångare idag kan prestera!


Jag hoppas att de i Westboro Baptist Church må dö långsamt och att de hamnar i det helvetet det själva försöker sälja på oss andra ...  

Av baraenjeppe - 7 juli 2010 01:10

Måste man vara till vänster för att som Man, tycka att kvinnor har samma rätt som oss män?....att kvinnor skall ha samma lön för samma jobb?...skall man kallas sosse för att man tycker det är bedrövligt att vi 2010 inte kan säkerhetställa samma rättigheter för ngn som är född med mus eller ngn som är född med kuk...


Jag har tidigare vägrat kalla mig feminist,tyckt att många varit för "militanta"  ...men banne mig så borgerlig jag är så börjar mitt tålamod ta slut.....Jag har en yngre syster och flera kvinnliga vänner som jag anser bör ha samma chans som jag har .....


Så varför ser det ut som de gör idag, varför har vi män bättre betalt ...större möjligheter och VAD är det som gör att kvinnor stoppas...?..


Är det en gammal struktur som "hänger kvar"?.......


Ni kvinnor för gärna försöka förklara, för jag förstår inte...och även män är välkommna ;)....som sagt jag kan inte fatta varför det är så, och jag anser mig inte vara efterbliven eller dum i huvudet



Av baraenjeppe - 7 juli 2010 01:02


Ett tips...


Bra hårdrock för den tänkande människan...inget höh höh  stora tuttar och  knulla....utan med en social känsla och med ett budskap


varsegoda


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards