Alla inlägg den 8 juli 2010

Av baraenjeppe - 8 juli 2010 12:57

Ett boktips i sommarvärmen..

Eller snarare ett tips vad gäller författarna

Dessa herrar skriver bra böcker

Obehagliga som fan och tänkvärda, LÄS!


http://www.roslund-hellstrom.com/

Av baraenjeppe - 8 juli 2010 11:16

 Tänkte nyansera bilden av mig lite


Bröst?..ja vad är grejen, jag gillar dom helt enkelt, stora, små…hängande spelar ingen roll…mitt nedärvda manliga beteende går igång helt enkelt på tuttar   


Undrar vad Freud säger om det?


Satt häromdagen och lästa en av gratistidningarna och mitt emot mig satt en kvinna i 35-40 årsåldern, såg trevlig och snygg ut, och hade en sådan urringning att man fick fri sikt så att säga…  


Försökte koncentrera mig på att läsa tidningen, men så fort jag sneglade upp, så såg jag rakt in i dekollaget…Försökte vara diskret men hon märkte att jag kikade, böjde sig framåt lätt och log…


Här borde jag givetvis visa mig cool och ta kontakt, men här blev tom Jeppe stum och dum.


Ibland är vi män ganska så enkla att läsa   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards