Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

Mailet från mitt "fan"

Av baraenjeppe - 16 juli 2010 13:36

Jaja….då tänker jag ”publicera”(efter att tagit bort ett mobilnr) och i feta bokstäver är mina tankar om frågorna som han ställer till mig.


Hade ju som jag berättade två personer som skrev till mig som tyckte jag var en mes och idiot(vilket kanske är sant)…


Men de hade skrivit ganska hårda meddelanden så jag lämnade ut mitt Hotmail adress på min sida och bad dessa skriva dit istället…


Den ena nappade…  


”Du är fan dum i huvudet”…ja vad svarar man på det?

 

Det var den härliga inledningen… efter några tirader om varför jag var dum i huvudet… så fortsätter gentlemannen…” du skriver bara om hur dåliga män är och bra kvinnor är, du är säkert en kvinna”  Svaret där får bli nej…(kikar ner mellan benen och ser att jag har ngt som hänger där)

 

”Hur faen kan man vara feminist när man är man.., hade du rosa kläder som barn”


Hmmm…den är lurigare att svara på, jag har inget minne om hur jag var klädd som barn, med då min far var hockeytränare och fotbollstränare antar jag att jag inte hade det, men lovade i mitt svar att fråga mina föräldrar.

 

”Jag såg i en annan tråd att du var Hammarebyare(Hammarebyare?????), detta kan förklarara, du har säkert rökt på…”…VAFAN STALKAR han mig i andra trådar?...och nej jag röker inte på...

 

”Du säger så i din blogg för du vill bara smöra för kvinnor för att få knulla”…du är säkert så jävla ful och har liten kuk”…kikar efter och konstaterar att den nog är tämligen standardstor,och i spegeln konstaterar jag att jag inte är ngn skönhet, men så rackarns ful är jag inte”

 

Sedan kommer en massa svammel, men han har storheten att hålla med om att sexköp är fel, så där är vi iallfall överens Hans och jag….  


Sedan avslutas det med ” tro inte att du kan vara här och blogga och få knulla för att tanterna tycker du är snäll…de gillar ligister och kriminella…” du kan ringa om du vågar” ..(ett mobilnummer)…som dessutom till hans cred inte är ngt hemligt utan jag kunde få fram vad han heter och var han bor via Eniro(om det nu inte var ngn som jävlades )…



Jaha..ett sådant kärnfullt avslut gör ju att jag får slut på argument, och han vinner…eller inte…

Svarade Ömsint och fint att jag förstår vad han menar men att jag hellre ägnar mig åt ngt roligare en att prata med honom, och önskade honom lycka till i livet…men jag lovade givetvis att kolla om jag hade rosa barnkläder som liten.  

Så nu har jag redogjort för det mailet och hoppas jag skall slippa redogöra för fler ..

Sedan har jag gjort stavningskoll och fixat lite syftningsfel i hans mail…

 
 
pinkozzy

pinkozzy

16 juli 2010 14:17

Som jag skrev till dig tidigare föds det en idiot i sekunden, eller om det var minuten. Spelar ingen roll för oss, men var ju synd för honom som råkade födas just i det ögonblicket. Om du hade haft några kriminella tankar som du skrivit ner eller varit avvikande på annat sätt. Men du är ju som vem som helst, nästan. Du skriva inte lika bra som de flesta, du skriver bättre. Hur du ser ut och vilken kukstorlek du har skiter jag som kille fullständigt i. Om du raggar hela veckorna är ju också din ensak. Jag måste säga att jag inte fattar vad den där snubben är ute efter. En hälsoresa till Säter kanske vore det bästa.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
blackberry

blackberry

16 juli 2010 14:18

Hoppsan då. Vissa tål visst inte konkurrens om damerna härinne. För det verkar ju mest sannolikt att dessa reagerar så starkt just därför, eftersom det är det de irriterar sig på. Snacka om att spegelvända...
Men nu till det viktigaste; nå, hade du rosa kläder som liten? :-)))

http://blackberry.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

16 juli 2010 14:30

Tänk att en del män kan känna sig hotade av att en man tycker att kvinnor är bra. Blr man mer man om man inte gillar kvinnor ???

Man kan undra...

http://klarabella.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

16 juli 2010 14:41

Hade du varit kvinna med dina åsikter här, hade han kallat dig jävla hora, fitta och dylikt. Man blir såå trött.

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

16 juli 2010 14:46

Ozzy...ja som sagt det föds en idiot varje hundradel tror jag...och varför en man undrar över storleken på min penis?...hmm...han kanske skall akta sig i dushen ;)
blackberry//konkurrens om damerna?..visst kanske är det ngt tuppbeteende..men som jag skrivit flera ggr tidigare finns det ju bättre forum för mig om jag vill ragga...här skriver jag vad jag tycker och de som gillar det får gärna fortsätta läsa, de som inte gör det kan argumentera för sin sak i en normal ton..annars dra!
Du har en bra start på din blogg...lagom provocerande...och hej jag försökte grilla lax...det blev typ sotare av det tillslut *asg*
Lena// Men män generellt tycker om kvinnor...det finns idioter överallt, bara att ignornera!

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

16 juli 2010 14:49

Susanna//
HMmm...han avvände faktiskt F-ordet till mig i mailet...hora slapp jag att bli kallad iallfall ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

16 juli 2010 15:22

En kompleterande kommentar till Blackberry
Visade sig att jag har haft en sparkdräkt med Barbapappa på...och han var ju rosa ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
blackberry

blackberry

16 juli 2010 16:10

klart det är tuppbeteende, men det intressanta är kvinnornas, i flera fall, samtidiga hönsbeteende. för övrigt är jag själv kvinna. ha, I knew it. barbappa också, du är förlorad. :-)))

http://blackberry.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

16 juli 2010 17:11

blackberry
Ja, den rackarns sparkdräkten verkar ha stökat till det ordentligt för mig ;)

Well, tupp och hönsbeteende...jag har mailkonktakt med en av mina läsare, men jag har inga ambitioner med att gå till sängs med honom ;)...Visst är det kul att få uppskattning på det jag skriver, gärna!!...och visst kanske min "manliga stolthet" blir glad över det, men jag föredrar att ragga eller försöka få till en dejt på andra ställen ;)...även om du givetvis har full rätt att försöka och helt omöjlig är jag ju inte *asg*....
Helt allvarligt, folk som gillar vad jag skriver, pratar jag gärna med irl som det heter, men det är inte därför jag är här.

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

16 juli 2010 18:11

Hahahaha!! Det finns många lustiga människor i bloggvärlden..eller inte....nystartad blogg oxå...? Hmmm...

 
jeppehegersten

jeppehegersten

16 juli 2010 18:54

noboytoy// kalla mig efterbliven, jag förstår inte vad du menar riktigt! och vet inte om det är mig du skriver till..
"Spit it out" som man säger ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

16 juli 2010 19:13

jeppe: jag är en sån där person som bidar min tid...återkommer...;)

Men kul var det!! Både ditt inlägg och kommentarerna från h..

 
jeppehegersten

jeppehegersten

16 juli 2010 19:25

Jaha, då får jag vänta ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Fakta

Fakta

19 juli 2010 22:09

Det här har jag hört talas om! Det måste väl vara någon som vill ha roligt på någon annans bekostnad? Tänkte mest på hans utlämnande av sitt nummer? Har du provat ringa? Eller så var han svartsjuk och detta var enda sättet han kom på för att kunna få ha dig för sig själv ett tag, haha...? Då är det ju nästan lite gulligt, men du borde nog inte ringa i detta fall, haha... Har bara läst detta inlägg ännu och du kanske har skrivit någon fortsättning där jag får reda på om det var en beundrare, eller om det verkligen var någon som menade allvar? Ska kolla runt lite. Kollade du upp IP-nr förresten?

http://faktamannen.bloggplatsen.se

 
jeppe

jeppe

20 juli 2010 16:08

Fakta/
Jag har valt att låta det bero, efter första mailet har jag inte hört ngt, så well..jag tycker snarare att det var lite komiskt, och gissar att nret inte är personens eget, och är det det så well..jag bryr mig inte och så länge jag inte blir hotat till livet får väl folk kalla mig vad de vill!..jag har faktiskt svårt att ta åt mig av anomnyma påhopp!
Dock så svarar jag gärna på eventuella påhopp , men som sagt, detta är nätet, och precis som i livet finns det människor som man inte kommer överens med..

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Skapa flashcards