Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

men nu får det vara nog,,,,!!

Av baraenjeppe - 16 juli 2010 19:27

 Nu får det vara nog


Har ett par länkar hos mig, till kvinnor som är sk ”feminister”...brrr vad hemskt!…och hej jag bekänner mig dit också , trots att jag är kille och borgerlig…men håller inte med dessa om allt!


En av dessa har jag debatterat med i flera forum än här…och ofta varit överens, men en hel del ggr har vi haft väldigt olika åsikter!!


Igen vill jag ragga kvinnor så reggar jag mig på microsoftdate eller singel.com eller vad den nu kan heta!  


jag är verkligen ingen bra kille för en kvinna, då jag helst vill vara särbo!..och är sjukt dålig på att hålla ihop en relation!...basta!!....



…men jag börjar lura ut varför man som kvinna tröttnar på män …som dessutom skickar skit till mig…….”Hans” kan ju räkna med att nästa ggn han skickar ngt till min hotmail att jag efter att kollat upp telnummret att det blir publicerat här!!!!!!!


Jag tycker faktiskt inte min blogg är så kontroversiell…!


Men visst, jag tycker saker och folk behöver verkligen INTE hålla med, men snälla istället för att kalla mig namn, som jag iof kan vara förtjänt av  , varför inte svara smarta och ge er syn på mina åsikter…, jag har jättegärna ett debatt på min sida med de som inte håller med mig!





 
 
Ingen bild

noboytoy

16 juli 2010 21:17

Är Hans för blyg för att själv besöka feministernas sidor och "ragga"?

 
baraenjeppe

baraenjeppe

16 juli 2010 23:29

Ingen aning.....Jag tycker tex att både du , "susanna" och "lena christina" har mycket bra bloggar, som jag gärna följer...och vi har en historia du och jag att inte hålla med hela tiden...! men jag är inte på Era sidor för att ragga!
Man kan tycka det är "märkligt! att jag länkar till 8 länkar varav en är från en man...men det skiter jag i ;)...
PinkOzzys blogg är faktiskt väldigt bra..även om han är man...(fixar till kjolen lite) :)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
noboytoy

noboytoy

16 juli 2010 23:38

Det är det nog ingen som tror heller..inte av oss som du länkar till, menar jag. Men kanske andra. Vem bryr sig? Avundsjuka. Jag kollade Pinkozzys blogg idag, funderar på att göra detsamma...

http://noboytoy.bloggplatsen.se

 
pinkozzy

pinkozzy

17 juli 2010 14:10

Du kanske ska kalla dig för kvinnorespekterare. Det är nästan ett finare ord än feminist.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
baraenjeppe

baraenjeppe

17 juli 2010 15:09

ozzy// Eller så kallar jag mig bara tänkande människa;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards