Alla inlägg den 25 juli 2010

Av baraenjeppe - 25 juli 2010 02:09


Jaha...klockan är efter två på natten  


Jag är INTE trött..har haft semester snart två veckor, och inser att dygnet är helt omställt....!


Har provat alla tricks...men kan inte somna....så....well jag får väl bita i det sura äpplet och inse att jag kommer somna vid 4 tiden...och vakna kl 11....


Jag är ju en kvällsmänniska, somnar sällan före midnatt, och är usel på att vakna på morgonen  ...finns ju vissa människor som hävdar att jag är otrevlig på morgonen, men jag hävdar med bestämdhet att jag inte menar något illa...är bara förvirrad före kl 12...


Borde skaffa mig ett nattjobb istället!  


I morgon åker Jeppen ut till skärgården och hälsar på sina föräldrar.....mycket god mat  , och den ständiga frågan varför inte Jeppen kan stadga sig kommer dyka upp....


Kommer senare gå in på varför jag är en usel sambo och varför jag föredrar att vara särbo...


Well nu skall jag se om det finns ngt på tvn att kolla, för sova kan jag INTE !  



Av baraenjeppe - 25 juli 2010 00:59

Vågade inte ta ngn liveupptagning, var rädd att du skulle bli för till dig vad gäller vince neil   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards