Alla inlägg under juli 2010

Av baraenjeppe - 15 juli 2010 13:41

Så....nu har jag lyckats publicera min "vackra" nuna   

Tack för alla tips om hur jag skulle göra...;).....tillslut slumpade det sig så att min nuna dök upp   .....ingen aning om hur jag gjorde, men det blev rätt tillslut   

Av baraenjeppe - 14 juli 2010 19:05



Ja jag är totalt rudis på att blogga...och inte vän med tekniken....


Tänkte hoppa lite ur anonymiteten och lägga upp en bild på mig i presentationsdelen  ....hur gör jag ?frågar jag de mer erfarna och smartare läsarna   

Av baraenjeppe - 14 juli 2010 18:36


Vill här svara de två "männen" som skrivit till mig...och bett att jag inte skall publicera deras meddelanden vilket jag inte kommer göra...


Nr 1 ) det jag skriver här är mina åsikter...om de är "manliga" eller inte får andra bedömma  


Nr 2) varken här på min blogg eller när jag skrev på AB:s "Wendela" eller dess poliitiska  avdelning har jag inte för avsikt att "smöra för kvinnor"....jag har faktiskt inga större problem att träffa dessa varelser, och det finns bättre forum för mig om jag vill ragga!  


Nr 3) NU har jag addat en emailadress till min presentation , där får NI två gärna efterfråga bilder på mig, då ni säger att jag måste vara en ful snubbe som smörar så för kvinnorna ......


För de som läser min blogg så vill jag bara säga att ingen av dessa två "män" har fått ngt av de de skriver publicerat på min blogg...


Men var gärna mer specifika när ni skriver till min hotmailadress...för jag kommer publicera era "Kommentarer" i min blogg framöver!...Idioter!!   



Av baraenjeppe - 13 juli 2010 13:24

För fem är sedan, Jeppe!


Jag jobbade för mycket, …kundmöten runt hela landet, ett tjena! till kompisarna och kanske ngn öl en fredag med dom….var då singel(som jag igen blivit nu), och de jag kvinnor jag träffade gjorde jag runt om i landet, och helst inte när mig…hade inte tid och lust och ork för ngt som närmade sig seriöst…började det bli seriöst så stängde jag bara av mobilen…   


Morsan o farsan kunde på sin höjd räkna med ett samtal i veckan…syrran i usa bemödade jag med att Maila ibland…  


Gick bra på jobbet, bäst i klassen, en jättebonus hägrade! Stod   ut  med finansvärldens redan då ”sossar är kommunister och vi ”anställer en kvinna med jättetuttar så vi kan ha ngt att leka med på konferenserna ” kommentarerna…tänkte, well jag är inte som dom men jag gapade och svalde  ….(här vill jag tillägga att jag själv är nog ”allmänborgerlig…lite omodern socialliberal typ”)….men inte ngn gammelhöger…


Nåväl…kände mig tröttare och tröttare…började bli hypokondrisk tog tempen tio ggr om dagen och om ngt avvek så hade jag nog cancer eller hiv…


Det gick snabbare, …”mäklarbricka” på Stureplan… hemgång med ngn bimbo i 22 årsåldern som just spenderat sina pengar på en tatuering i svanken och nya bröst.

Var på fest Hos Mats Qviberg hälsade på fondcheferna på de stora bankerna…kindpussade mina läppar såriga …


Men jag kände mig trött….mådde illa på kvällarna…orkade inte prata med dom som betydde ngt…


Sedan en dag…PANG PANG…kunde inte komma upp ur sängen..hade kvällen innan sätt en actionfilm (the rock)…och vid varje snabbt klipp mådde jag illa….ville kräkas, men orkade inte…


Men upp ur sängen kom jag INTE! Jag ringde mig sjuk, insåg att jag ”gått in i väggen” (ni vet det som bara lata och kvinnor gör)…..dessbättre hade jag en bra personalavdelning: …som fick mig att gå till en psykolog!


Först var jag nog” jag är inte sjuk” …och ganska dryg, …men efter några veckor, …insåg jag fakta….


Men dum som jag var skulle jag tillbaka snabbt, emot läkaren och psykologens ord, så var jag tillbaka på en månad….  


Vaknade upp en måndag kl 15.25 och insåg att jag sovit sedan lördags kväll….

Phuuu”hur kan det hända mig? …jag som är så stark” fan……jag skyllde på allt möjligt UTOM mig själv…, familj, vänner och andra fick höra mig beklaga mig som ett litet barn över att det var deras fel….  


Räddningen?...Morsan och farsan som kom och hämtade mig med lätt våld och tvingade mig hem till dom där jag låg på en soffa i en månad..och blev typ tvångsmatat som ett barn.


Polarna som ringde och frågade hur jag mådde, som kom dit och pratade och såg på tv med mig….


Sedan efter ngn månad fick jag nog…gick en kurs i meditation och en i yoga..läste böcker om folk i min situation…


Jag ordnade en ny roll på företaget som var betydligt mindre välavlönad men som gjorde att jag gick hem kl fem…..


Två månader jobbade jag 25% av tiden….två 50%...gick upp till 75%vilket var jobbigt …men grejade den på två månader


Har aldrig hamnat  där igen, men är fortfarande känslig för stress, och då och då…kanske ngn gång i kvartalet har jag en sådan dag..…men nu har jag vett att snabbt ta ett yogapass, lyssna på musik jag älskar och ringa mina föräldrar , syster eller ngn av mina bästa vänner….och även om jag är man är jag inte rädd för att gråta…..  


Sensmoralen?


Alla kan drabbas


Tro inte du är stålmannen


Det finns viktigare saker en du själv och din lön(självisk som jag var insåg jag inte att mina föräldrar, syster och vänner mådde dålig av att jag gjorde det)


Det är okej att må dåligt ibland!…hantera det efter bästa förmåga..prata..lär dig av det!


Ha det gott ni som läser detta, och igen: …ta hand om er!..

Av baraenjeppe - 13 juli 2010 12:55



Alla jag länkar till skriver bra och intressant  


Men denna är viktigast, läs gärna igenom vad som skrivs, statistik och allmänna diskutioner om detta ämne...!


http://traffic.bloggsida.se/

Av baraenjeppe - 10 juli 2010 22:05



Jag skrev ju tidigare om lite saker som kvinnor inte skall göra med min stackars penis….


Tänkte nu berätta om en fiktiv person, låt oss kalla honom Jeppe   ….och skriva om hur  han har klantat till det i sängen några gånger (detta är absolut inte jag, jag misslyckas aldrig)


Först några citat som den Jeppen tydligen hört


”Vad liten den är”…”den är för stor”…(Det var två veckors skillnad mellan de kommentarerna så man undrar ju vad som fick Jeppes Penis att förändra sig så mycket under den tiden)


”kan du sluta slicka och knulla mig någon gång”….hmmm….tydligen tröttnade kvinnan ifråga på tungan ….


”Men alltså du  är helt okej i sängen, men kan du lyssna på mina signaler någon gång”…(Jeppen 19 år fattade inte vilka signaler det kunde gälla…hade inte hört några )


”Jag gillar att du kysser mina bröstvårtor..och suger på dom men snälla jag är iof äldre en du, men jag ammar inte dig”..(Jeppe 20 och kvinnan ifråga som var dubbelt så gammal hade lite olika åsikt om hur länge man suger på en bröstvårta tydligen)


Jeppe 23:s  ord…”va fan du stoppar inte upp den i mig”…gällande en kvinna som ville använda en sk ”strap on” på honom…den var SJUKT stor berättade Jeppe för mig….


Sedan några senare klassiker som hänt den Jeppen när han blev singel och dejtade på en stor dejting sida


”Jag är gift” säger kvinnan …"jaha" säger den omoraliska Jeppen och följer damen hem…efter älgskogen…så säger kvinnan ifråga…”kan vi inte köra en gång till…men du får sätta på dig min makes kläder…” Jeppen ifråga vägrade tydligen.


”du var trevlig, det är inte ditt fel men jag vill inte ses igen”….  


”kan du inte kalla mig din dotter när vi knullar” ….sagt av en kvinna som var 27 år och Jeppen 40, Jeppen hade redan noja över ålderskillnaden, vilket gjorde att ”den” slaknade och Jeppen inte kunde genomföra ngn typ av samlag alls”  


Detta är givetvis berättat för mig av den där Jeppe…och jag vill hävda att det inte är jag…jag gör aldrig fel    

sex
Av baraenjeppe - 10 juli 2010 21:17


Nöff Nöff  , som man och minister skall man när man är pressad, kunna köpa sex av en kvinna... 


Som fd polischef skall man kunna göra detsamma…Nöff Nöff   


Klart det är männens rätt att kunna betala för sex…”en gentleman betalar alltid för sig” Nöff Nöff   


Varför skall detta upp i tidningarna…? Stackars familjen…nej tysta ner allt, och låt ytterligare en kommunalpamp,  polischef, minister eller vanlig svensson göra sitt sexköp i lugn och ro…det är ju två vuxna människor det handlar om…Nöff Nöff   

Det är ju samma sak som att betala en dejt och några drinkar för att få komma till…Nöff Nöff  

Kvinnorna vill ju ha betalt ….de gillar ju inte sex..men vill ha betalt för jobbet…Nöff Nöff  


Det är samma sak som männen i gruvan…det säljer sin kropp för pengar…Nöff Nöff  


För Er som läser detta och inte tidigare läst vad jag tycker om sexköp vill jag påpeka att jag inte tycker som grisen som nöffar utan jag ironiserar "lite"


Jag undrar igen, hur kan en man anse sig vara en man, när han betalar för tillträde till ngn annans kropp.


Hur kan man se sig i spegeln, kanske krama frugan, leka med barnen när man just trängt in i ngn som tvingats sälja sin kropp

Alla sexköpare!   

Ovido - Quiz & Flashcards