Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Gymnastiska övningar.

Av baraenjeppe - 2 augusti 2010 14:41

 Inspirerades av "Rieslings" blogg , ang "ocoola" saker man kan göra!


Jag är en mästare på att göra "ocoola" saker!  



Den "bästa" var nog när jag en julaftonsmorgon skulle julhandla på Åhlens, sent ute som vanligt, stressad och lagom irriterad.


Har kostym och en lång(altför lång tydligen) överrock på mig…..ställer mig i rulltrappan…funderar lite över livet sådär…och pang…vid sista "trappsteget"..så fastnar givetvis överrocken…  


Jag märker inte det förens jag skall stiga ut från rulltrappan…fastnar…och det ritchar till och nederdelen av rocken dras under det sista trappsteget…istället för att som en normal människa snabbt slita ur den…får jag panik och tjurrusar framåt…  


Varvid den iof lossnar, men jag själv gör en framåtvolt värdig en olympisk deltagare….landar ngn meter fram…på rygg har jag för mig  …En person förbarmar sig och frågar hur jag mår…alla andra har mycket ;jag säger mycket svårt att hålla sig för skratt, jag hade mycket bråttom att handla sen kan jag säga…  


 Vid senare tillfällen skall jag om intresse finns berätta vad som händer om man tar salubrin på snoppen i stället för glidmedel, samt varför man inte skall utgå från att dörrar inte är låsta när de är det.

 
 
Xecute

Xecute

2 augusti 2010 21:16

Jag dör. På riktigt. Jag dör. :-)))))))

http://xecute.bloggplatsen.se

 
H

H

2 augusti 2010 22:27

Åh, vad jag önskar att jag hade sett det där...
Hahahahahahahahah! Jag skrattade högt för mig själv också..
Fler historier tack!

http://hypofysen.blogg.se

 
Viktoria

Viktoria

2 augusti 2010 23:33

JAg hjälper dig med en... Det är mycket, mycket ocoolt att tycka surströmming vara en styggelse!
Var det din vampyrcape du hade på dig?

http://vickileh.bloggagratis.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

3 augusti 2010 15:52

Execute/H // Usch vad hemska ni är som är så skadeglada...! ;)
Viktoria// Nej det är däremot ocoolt att gilla surströmming!...vamyrcapen har jag bara när jag skall suga blod, inte när jag handlar..iof hade jag gärna gått upp i rök just där och då ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
pinkozzy

pinkozzy

4 augusti 2010 09:50

Varför sa du inte att jag skulle kolla. Hade gärna sett det.
Förresten, Bajen spelar på TV4-sport 2 söndagar på rad nu.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

4 augusti 2010 10:22

ozzy
Ja det kan jag tänka mig ;)

Ja det blir att bänka sig framför tv4sport de närmsta söndagarna.

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards