Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av baraenjeppe - 5 augusti 2010 23:02

Hmmm...ja jag ser fram emot lördag  ...världens bästa idag levande rocksångare? Live från sveriges baksida (göteborg)





Av baraenjeppe - 5 augusti 2010 22:09

Sonisphere i stockholm  

Iron Maiden...Alice Cooper....Mötley Crue....Iggy Pop...Anthrax...Slayer...wow.....detta måste bli bra...!! snälla snälla INTE regna!!

Av baraenjeppe - 5 augusti 2010 10:03

Halva handen sover!

Måste haft armen i en skum vinkel när jag sov i natt, idag så "sover" halva vänsterhanden…från tummen tom pekfingret.

Har varit med om att man råkat sova med armen under kudden och vaknat att den domnat…men nu sover handen fortfarande.  

Mysko!


______________________________


Uppdatering...fanskapet sover fortfarande ,sticker och domnar av, troligen har jag legat hårt på armen i natt....dags att binda fast mig själv när jag skall sova  


Skapa flashcards