Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Tomas Quick…

Av baraenjeppe - 23 augusti 2010 11:50

Alltså såg detta på tv i går…

Snacka om rättsröta….tjing pax att inte ha Claes Borgström som försvarare!!

Van der Kvast….

Alla experterna som var iblandade, vallningarna på brottsplatsen

Snälla säg att det inte går till så här i Sverige och att jag drömde att jag såg eländet   

 

http://svtplay.se/v/2108708/dokument_inifran/att_skapa_en_seriemordare?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2108708/sb,p103467,1,f,-1

 

 





 
 
Hypofysen

Hypofysen

23 augusti 2010 17:23

Har sett ett program om honom förut o det är skrämmande. Men det är ju så smidigt att kunna skylla en massa ouppredda brott på en o samma person... Smack så har de inte två, utan massor flugor i en smäll.

http://hypofysen.blogg.se

 
EmilyStrange

EmilyStrange

24 augusti 2010 01:25

läste din presentation idag för första gången (den är ju lite dold så), och jädrar vad bra, hahaa! tummen upp för den alltså. och din dyslexi har iaf jag aldrig lagt märke till ;)

http://www.emilythestrange.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

24 augusti 2010 11:40

ES//
Tack!
Tack även för rättstavningprogramet i word ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards