Alla inlägg under augusti 2010

Av baraenjeppe - 23 augusti 2010 11:50

Alltså såg detta på tv i går…

Snacka om rättsröta….tjing pax att inte ha Claes Borgström som försvarare!!

Van der Kvast….

Alla experterna som var iblandade, vallningarna på brottsplatsen

Snälla säg att det inte går till så här i Sverige och att jag drömde att jag såg eländet   

 

http://svtplay.se/v/2108708/dokument_inifran/att_skapa_en_seriemordare?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2108708/sb,p103467,1,f,-1

 

 





Av baraenjeppe - 20 augusti 2010 10:50

Bästa regissören ?


Det pratas om Coppola, Spielberg eller kanske Scorsese


BAHH..säger Jeppe


Detta är fakta


Svaret är TIM BURTON


Gjorde en lista på de 25 bästa filmerna för ngt år sedan…fanns många Burton rullar kan jag säga


Här är ngra


Ed Wood

Nightmare before christmas

Edward Scissorhands

Sleepy Hollow

Corpse Bride

Alice I underlandet är ju även den fantastisk tycker jag.


Med andra ord


Tim Burton sopar banan

Av baraenjeppe - 16 augusti 2010 16:51

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article7626797.ab


35 årig "man" våldtog dement 80 årig kvinna, hävdade att det var frivilligt...

Han fick "hela" 3,5 år i finkan..


Jag finner inga ord..!

Av baraenjeppe - 13 augusti 2010 15:47

Visserligen är Maiden grymt bra, men detta var väl ett steg för långt.  


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7610560.ab

Av baraenjeppe - 11 augusti 2010 20:13



Följde viktorias länkar....hamnade här.....hon kämpar som alla andra för sin kärlek,sitt liv och är precis som "vi andra".....och har en bra blogg...


Så kika in på hennes blogg, NU..nu vet jag att de jag länkar till  är fördomsfria , men Ni andra läs hennes blogg och inse att kärlek mellan KVINNA OCH KVINNA...MAN OCH MAN eller MAN OCH KVINNA...är lika värt och skall ha samma förutsättningar för att lyckas


http://natalina.bloggplatsen.se/

Av baraenjeppe - 11 augusti 2010 18:50

Världens bästa sångare R I P...  ...uppfinnaren av "djävulstecknet" vilket gjorde att en massa religösa mongon i usa demonsterade utanför hans begravning...

Av baraenjeppe - 10 augusti 2010 16:56



Då drabbas de av feber och snuva och halsont(den bacillen är ju som ni vet mycket värre för oss gubbstruttar)....38.7 i feber, hosta och snuva...muttrar .....

Skapa flashcards