Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Varför man inte skall göka utomhus

Av baraenjeppe - 13 september 2010 10:23

 Har aldrig fattat fäblessen vissa har för att göka i skogen.

1)       det finns elaka djur där, myror…mygg….grävlingar…myrslokar och andra ondskefulla djur…fästingar inte att förglömma   

2)       Det är iof okej under sommaren, men annars är det blött, kallt och blåsigt utomhus.

3)       Det finns en massa grenar, kottar..stubbar och annat man gör sig illa på…

4)       Man kan bli bortrövad av troll    


Därmed har jag bevisat varför gökandet bör utföras inomhus…

Klart slut!

sex
 
 
Natalina

Natalina

13 september 2010 11:26

jag är nog mest rädd för trollen :o

http://natalina.bloggplatsen.se

baraenjeppe

13 september 2010 11:43

JA ! De är farliga ;)

 
Ingen bild

Xecute

13 september 2010 12:57

Helt enig. Lägger till båtar, bilar och nästan allt annat som inte stavas säng. Bekvämt ska det vara. :-)))

baraenjeppe

13 september 2010 13:56

Bekvämt är bra!

 
Vikki

Vikki

13 september 2010 13:23

Finns det myrslokar i Sverige?

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

13 september 2010 13:57

klart...där det finns myror finns det myrslokar juh ;)...dom ser klart läskiga ut dom rackarna !

 
Ingen bild

trollis

13 september 2010 13:27

Det finns inget att vara rädd för..
Njut av naturen!! *L*

baraenjeppe

13 september 2010 14:01

Jodå...trollen...glöm inte trollen ;)...hmmm"trollis", låter farligt!

Naturen avnjuts bäst med kläder på..!

 
susanna55

susanna55

13 september 2010 17:01

På vintern finns inga kryp...
Jaha men då förstår jag vem som bökade bakom en buske i parken häromkvällen när jag passerade! Var det första gången eller....sista var det tydligen i alla fall :-D

http://susanna55.bloggplatsen.se

baraenjeppe

13 september 2010 18:50

hmmm...på vintern är det för kallt ;)
va? jag har inte varit och bökat på länge i ngt buskage...måste varit ett vildsvin eller nått... ;)

 
Ingen bild

noboytoy

13 september 2010 20:13

Haha, håller med. Själv är jag en fryskyckling, sommar som vinter. Det är inte särskilt tändande att nästan frysa ihjäl innan sex;).

baraenjeppe

14 september 2010 09:25

jag med...mina föräldrar har typ 18 grader innomhus.."det är nyttigt" när jag kommer får de vrida upp värmen.

 
Hypofysen

Hypofysen

13 september 2010 22:13

På en sval sommardag, ute i skogen med båda bakdörrarna öppna på bilen upplevde jag bland det bästa sex jag nånsin haft..

http://hypofysen.blogg.se

baraenjeppe

14 september 2010 09:24

Hmmm....inga troll eller myrslokar som sabbade? ;)Själv är jag skeptisk..föredrar värmen innomhus

 
pinkozzy

pinkozzy

14 september 2010 10:36

Sen fästingarna invaderade vår del av landet i början av 90-talet är det slut med denna fantastiska naturupplevelse.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

baraenjeppe

14 september 2010 11:03

Ja, fästingar är sjukt äckliga varelser...du har väl TBE vaccinerat dig?

 
gubbfan

gubbfan

14 september 2010 15:58

Vekliga ungdomar nu för tiden.
Skräp tycker jag.
Vart tog strövarnas valspråk vägen? Det där om håll stövlarna leriga.
Men skämt åsido: När man är ung och kär är väl ingen plats fel? Då finns det ju bara två personer på denna planet.
Eller handlar det bara om hundfröjd hos somliga?

http://gubbfan.bloggplatsen.se

baraenjeppe

14 september 2010 16:47

Du menar väl inte att jag är en ungdom? ;)
Ung blir jag aldrig igen, förhoppningsvis kär, men kommer fortfarande föredra värmen och bekvämligheten så jag slipper frysa och nysa, och kan koncentrera mig till fullo åt kvinnan. ;)

 
Vikki

Vikki

14 september 2010 18:08

Har du tänkt på att det har gått troll i kontroll?

18 grader är det bästa, min mor har 25 och då är det som en bastu för mig. Du kan bara inte vara halv västerbottning, jag tror fortfarande att dina föräldrar plockade upp dig i ett gathörn, förslagsvis Mali, där det skall vara väldigt varmt!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

15 september 2010 11:49

Alla troll är farliga, även kontrollen!

Så du menar att jag är egentligen en Malines som är albino alltså? ;)

 
Hypofysen

Hypofysen

14 september 2010 22:14

Då har du inte gjort det rätt ;) Eller med rätt person..

http://hypofysen.blogg.se

baraenjeppe

15 september 2010 11:45

Det är inte en omöjlig teori ;)

 
Vikki

Vikki

15 september 2010 14:28

De kanske blekte dig, när de kom hem, typ Michael Jackson?

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

15 september 2010 15:06

Hmmm...kanske därför folk sade att jag luktade klorin som liten telning!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards