Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Sex och snubbel...

Av baraenjeppe - 15 september 2010 14:33

Jahaja


Gick tillbaka till historiken och såg när flest läste Jeppens lilla blogg…det var givetvis när Jeppen pratade om sex, speciellt kuligt tycktes det även vara när jeppen skrev om när han snubblade och gjorde bort sig, men första platsen var om vissa genanta "sexuella händelser"…Jeppen hälsar att han verkar ha sexfixerade, och ondskefulla läsare, som verkar längta efter fler inlägg om hur Jeppen klantar sig i sängen och utanför  …..Jeppen är en strikt moralist och blir förvirrad över att folk verkar tro att han är intresserad av sex överhuvudtaget!


Jeppens stora intressen är bibelstudier och önskan om ett moraliskt Sverige där sex endast utövas för att reproducera sig…  

Jag lovar det är sant!  

sex
 
 
Vikki

Vikki

15 september 2010 16:12

Personligen är jag helt emot sex, det finns ju IVF numera. Så då går ju sex totalbort!
Vilket inlägg var det du skrev om sex och snubbel?
Jag hoppas också att det inlägget var en varning om hur det skulle kunna gå om man ens skulle tänka på sådana otäcka saker?

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

15 september 2010 16:41

"jeppe har berättat" hette den ena som handlade om sex(usch)...mitt snubblande var i ett annat inlägg...
Ja det var en varning ...;)

 
Vikki

Vikki

15 september 2010 17:31

Aha hittat! BRA initiativ BRA varningstext för att undvika sex! Ska vi starta en Facebooksida? Typ, hata sex eller Därför ska du icke utföra samlag androm till varning och varnagel?
Jag tycker vi startar en folkrörelse!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

16 september 2010 09:16

Mmmm...sveriges befolkning bör upplysas!!
"Sig själv till straff och androm till varnagel" som det hette förr innan dom(fällande) avkunnades!..det yttersta straffet väntar syndarna! ;)..dvs en kväll med Lasse Berghagen ;)

 
Ingen bild

noboytoy

15 september 2010 20:05

Helgonet himself har talat;)

baraenjeppe

16 september 2010 09:07

Nickar...Jeppe the saint kallas jag i frireligösa kretsar

 
Natalina

Natalina

15 september 2010 22:13

haha du är rolig du ;)

http://natalina.bloggplatsen.se

baraenjeppe

16 september 2010 09:09

Hmm...man får bara ha roligt fredagar mellan 18-19, annars skall man späka sig och vara moraliskt oantastlig!

 
pinkozzy

pinkozzy

16 september 2010 11:01

Har du fått en smäll i kolan?

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

baraenjeppe

16 september 2010 11:24

;)
Nejdå, jag är väl inte helt ärlig kanske..ville bara ironisera över "moralmaffian" lite ;)..

 
Bitterfittan

Bitterfittan

18 september 2010 19:11

Hahaha, när man själv lever så där moraliskt och föredömligt som du just anser alla borde göra så måste man istället leva genom andra. Så nu måste jag leta och leta tills jag hittar "sexbloggen". Lördagen är räddad! :)

Ps. Jag har reproducerat färdigt så nu är det slut på svett och kroppsvätskor - för evigt. Härligt! Eller nåt... Ds

http://nobimbosallowed.bloggplatsen.se

baraenjeppe

20 september 2010 10:42

;)
Ja...visst är det fint att vara ett morlaliskt föredömme ;)

Svett och kroppsvätskor...hugaligen...jag menar att sex har man för att få barn...missionären i fem minuter..inte för att njuta...hugaligen för sexuell njutning!!...bra att se att ngn håller med mig;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards