Alla inlägg den 21 september 2010

Av baraenjeppe - 21 september 2010 19:37

LIgger i vanliga fall mellan 15-40 unika besökare...runt 15 när jag skriver om alldagliga saker, runt  40 när jag nämner ordet SEX...  


Nu har jag ju skrivit lite om SD och valet...och idag har jag 125 unika besökare varav 102 från artikeln i expressen där man  har en "bloggat om artikeln"


Min slutsats blir ju att OM jag vill ha många besökare skriver jag om" SD-Sex"....kanske en novell ...

Jimmie  kysste hennes läppar....  

När hans händer smekte hennes kropp, så njöt hon...Han tog av henne burkan och smekte hennes långa mörka hår, hennes mörka ögon fick honom för ett tag att glömma bort den glada tiden när SD marscherade i sina vackra kängor och sitt kortsnaggade hår...


Vad tror Ni?  Kan detta bli en storsäljare så jag får in många läsare?


Undrar om jag kan väva in V oxå...


Lars kramade sin kvinna...snälla kan du inte vissla den ryska nationalsången viskar han ömt i hennes öra...kan jag inte få vara Polpot?....kanske Stalin...hon kramar om honom...och kysser hans kind....men varför inte Honecker säger hon ömt.., Lars Nickar ..".men jag är ju inte kommunist längre".......han drömmer även han sig tillbaka till tiden när folk marscherade i takt.....

Han stönar när han tänker tillbaka på ""Inskränkningar i demokratiska fri- och rättigheter kan användas i arbetarklassens intresse."..som han så vackert sagt själv..och muttrar lite över de orättvisor han blev utsatt för av Jan Josefsson i uppdrag granskning en gång i tiden....


Här skulle man ju kunna utläsa att skribenten av dessa vackra sexberättelser vore ngn som inte gillar SD eller V, pga bägges tveksamma bakgrund....det är korrekt!
 















Av baraenjeppe - 21 september 2010 14:41

http://www.expressen.se/nyheter/val2010/1.2145445/m-vill-stoppa-sd-i-utskotten


Alltså, är bara så trött på valet, och detta får bli det sista på ett tag, SD nära 6% av rösterna..brrr....brrr...


Men alltså vem tänker rätt Reinfeldt som vill stänga ut SD helt, eller Hamilton som argumenterar att :

 "Det är bättre att ha dem inne i tältet och pissa ut än att de är utanför och pissar in, säger folkpartisten Carl B Hamilton till TT.

- Skulle de inte få några utskottsplatser så skulle de utnyttja det och spela martyrer. Det är oklokt att ge dem den chansen, säger Hamilton."

 

Detta lär ju vara ett första test på hur man kommer agera ....jag är inte säker, rent spontant tycker jag Reinfeldt har rätt, det vore att ge fel signaler att ge utskottsplatser till SD, å andra sidan så riskar man ju martyrerna SD igen. 


Ovido - Quiz & Flashcards