Direktlänk till inlägg 21 september 2010

SD+V SEX...

Av baraenjeppe - 21 september 2010 19:37

LIgger i vanliga fall mellan 15-40 unika besökare...runt 15 när jag skriver om alldagliga saker, runt  40 när jag nämner ordet SEX...  


Nu har jag ju skrivit lite om SD och valet...och idag har jag 125 unika besökare varav 102 från artikeln i expressen där man  har en "bloggat om artikeln"


Min slutsats blir ju att OM jag vill ha många besökare skriver jag om" SD-Sex"....kanske en novell ...

Jimmie  kysste hennes läppar....  

När hans händer smekte hennes kropp, så njöt hon...Han tog av henne burkan och smekte hennes långa mörka hår, hennes mörka ögon fick honom för ett tag att glömma bort den glada tiden när SD marscherade i sina vackra kängor och sitt kortsnaggade hår...


Vad tror Ni?  Kan detta bli en storsäljare så jag får in många läsare?


Undrar om jag kan väva in V oxå...


Lars kramade sin kvinna...snälla kan du inte vissla den ryska nationalsången viskar han ömt i hennes öra...kan jag inte få vara Polpot?....kanske Stalin...hon kramar om honom...och kysser hans kind....men varför inte Honecker säger hon ömt.., Lars Nickar ..".men jag är ju inte kommunist längre".......han drömmer även han sig tillbaka till tiden när folk marscherade i takt.....

Han stönar när han tänker tillbaka på ""Inskränkningar i demokratiska fri- och rättigheter kan användas i arbetarklassens intresse."..som han så vackert sagt själv..och muttrar lite över de orättvisor han blev utsatt för av Jan Josefsson i uppdrag granskning en gång i tiden....


Här skulle man ju kunna utläsa att skribenten av dessa vackra sexberättelser vore ngn som inte gillar SD eller V, pga bägges tveksamma bakgrund....det är korrekt!
 















 
 
Vikki

Vikki

22 september 2010 15:38

På flashback ryktas det att Jimme är bög, släng in lite kinky sex mellan Ohly och honom så kommer din blogg att explodera i besökssiffror, tror jag. Blir du dömd för förtal lovar jag att hälsa på i fängelset, om du inte bara får böter!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

22 september 2010 17:39

;) he he, det var en bra ide faktiskt!!..skall fila lite på den bara ;)

 
Hypofysen

Hypofysen

22 september 2010 17:53

Hahaha :) Jag väntar ivrigt på mer sex o snubbelberättelser jag. Kanske en kombination av de båda? ;)

http://hypofysen.blogg.se

 
Ingen bild

noboytoy

22 september 2010 22:46

Jag får också fler läsare med ordet sex, har jag märkt. Från min blogg drar dom dock fortare än kvickt...;). Står inget alltför upphetsande för vissa, tror jag.

Va? Är Jimpan bög?

baraenjeppe

23 september 2010 09:34

Nu är ju inte flashback direkt ngn källa som är så pålitlig ;)

 
Vikki

Vikki

23 september 2010 12:22

Hurrududu, alt såm står på falshbak är sant"!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

23 september 2010 12:36

;)...okej nu övertygade du mig ... ;)

 
Vikki

Vikki

23 september 2010 20:31

Öhmen du skaba veta va såm ä rätt

http://vickileh.bloggagratis.se

 
EmilyStrange

EmilyStrange

24 september 2010 15:36

hahaa! va rolig du är :) men det är väl inte bara antalet som räknas, utan kvaliteten på läsarna som ska uppskattas. jag är iaf väldigt glad över att ha så många smarta läsare hehe..

http://www.emilythestrange.se

baraenjeppe

24 september 2010 15:54

tack ;)
jag håller med dig, många av dina läsare är väldigt smarta..*sträcker på mig*...;)
Även mina är mycket intelligenta och trevliga!..sådeså ;)

 
Ingen bild

Xecute

4 oktober 2010 13:53

Hahaha klockrent! Jag kastas mellan skratt och en enorm upphetsning.... :-)))

 
jeppehegersten

jeppehegersten

4 oktober 2010 14:12

Xecute//
Var det Jimmie eller Lars som fick dig att tända? eller tanken på dessa tillsammans? ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards