Alla inlägg den 28 september 2010

Av baraenjeppe - 28 september 2010 11:58

Är något jag verkar sakna, vissa hävdar att det beror på att jag är man...  


Ett exempel....igår satt jag och klippte med en sax, skulle fixa till ett pappersark lite...en kollega hade fräckheten att börja prata med mig samtidigt....vilket givetvis slutade i blodvite  (förtydligande!!, på mig alltså)...här hävdar jag iof att det var kollegans fel som inte kunde hålla sig från att babbla medans jag gjorde livsviktiga saker med saxen...så jag funderar om jag skall stämma henne?


Så ni kvinnor som läser här, kom ihåg att ALDRIG prata med en man samtidigt som han håller en sax eller annat vasst föremål i handen, det kan sluta illa!

Av baraenjeppe - 28 september 2010 10:06

var och såg den igår..handlar om en kille med aspergers som när hans brors flickvän gör slut med brorsan , så rubbas hans cirklar, han måste fixa en ny tjej till brorsan....

Allt går ju att göra med matematiska formler och logik...eller hur?

En mycket bra feelgood film, man skrattar endel, snyftar endel...om ni inte kollat in filmen tidigare så gör det!

4/5 Jeppar


Dessutom hade jag ett mycket trevligt biosällskap,  det förhöjde upplevelsen ytterligare!   

Skapa flashcards