Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Magsårsbakterier(Helicobacter pylori)

Av baraenjeppe - 5 oktober 2010 11:37

Jaha..klagade tidigare på sveda i magen...tog blodprov förra veckan, mycket riktigt har jag dessa rackare i magen


så from torsdag(läkaren varnade för att det var stark medicin, så det vore bra om jag var ledig dag två o tre jag mumsar dom..skall jag knapra en massa antibiotika i en vecka...      

 
 
susanna55

susanna55

5 oktober 2010 18:46

Men snälla Jeppe, nackspärr ena dagen och magsår nästa! Försöker du bräcka alla andra? Krya på dig lilla gubben!

http://susanna55.bloggplatsen.se

baraenjeppe

5 oktober 2010 19:35

tackar och bockar ;)...well kanse lika bra att få allt samtidigt

 
Ingen bild

noboytoy

5 oktober 2010 19:00

Aldrig hört talas om magsårsbakterier men har säkert haft några, någon gång..

Ser man dessa rackare med bara ett blodprov?

Usch, dags att sluta stressa och dricka kaffe Jeppe..`?

baraenjeppe

5 oktober 2010 19:33

well, det luriga med de rackarna är att man inte behöver vara stressad...det är ju liksom bakterier, även om stress inte hjälper..och inte kaffe ;)...bra att jag fick reda på vad det var iallfall...så kan man medicinera bort skiten...ja man ser dom via ett blodprov

 
Natalina

Natalina

5 oktober 2010 22:03

hoppas du blir bättre! :) btw, jag har ny blogg. www.natalina.se :D

http://www.natalina.se

baraenjeppe

5 oktober 2010 22:16

Tack!!
jag kikar in på din nya blogg snart! Varför böt du blogg?

 
Vikki

Vikki

6 oktober 2010 17:19

Du måste ut i friska luften!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

7 oktober 2010 11:21

Jag har ju börjat bli rena skogsmullen…dags att gå kungsleden snart ;)…skämt o sido, jag är ute o prominixar varje dag numera för magens skull om inte annat

 
Natalina

Natalina

6 oktober 2010 22:43

jag ville ha en egen domän ;D

http://www.natalina.se

baraenjeppe

7 oktober 2010 11:15

jasså, du är sån? ;)..skämt o sido, nya bloggen är ju även den trevlig.

 
pinkozzy

pinkozzy

7 oktober 2010 10:59

Krya på dig grabben. Hoppas medicinen hjälper så du är fit for fight igen snart.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

baraenjeppe

7 oktober 2010 11:13

Tack tack..well jag tycker bara det var bra att de hittade bakterierna..då vet man vad det beror på o kan medicinera!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards