Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

de e mycket nu

Av baraenjeppe - 7 oktober 2010 11:10

Det e mycket nu…som man säger


Kommer ha extremt risigt med tid, då jobbet just nu är extremt mycket, samt att penecillinkuren  skall påbörjas, jag lär helt enkelt inte vara piggast i klassen…och tänker ägna "fritiden" att vila och ta hand om mig ordentligt


Så dont worry, jag laddar upp för att återkomma om ngn vecka eller  så men under tiden lär jag vara här sällan


Ha det gött alla här, i will be back    



 
 
Vikki

Vikki

7 oktober 2010 18:23

Krya på dig, så ses vi snart i svampskogen, eller ska vi gå karolinermarchen runt nyår? It's a piece of cake, Trondheim till Handöl i Jämtland. Eftersom jag är en historienörd föreslår jag samma utrustning som de hade och karolineruniform naturligtvis!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

8 oktober 2010 09:31

Bara att se dig i karolineruniform gör att jag funtar på att gå ;)...Runt Nyår?? är det inte bättre att göra den på sommaren?

 
Vikki

Vikki

8 oktober 2010 22:29

Man ska ju göra den samma årstid de gjorde den! Du fegar väl inte ur?
Tror förresten jag är skitsnygg i karolineruniform, att ha värja, räknas det som brott mot knivlagen?

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

10 oktober 2010 16:43

du får väl ha en plastvärja ! ;)

 
Vikki

Vikki

10 oktober 2010 19:32

Är du inte riktigt klok? Plast? Det är ju på låtsas!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

11 oktober 2010 09:06

ja,just det ;)

 
Charlies

Charlies

10 oktober 2010 21:53

Smyger iväg en kommentar från den stulna datorn. Krya på dig!

http://firestarter.bloggplatsen.se

baraenjeppe

11 oktober 2010 09:04

tackar och bockar

 
Vikki

Vikki

11 oktober 2010 11:26

Grejjen är ju att vi ska göra PÅ RIKTIGT! Vi är bara några 100 år försenade. Ibland är du lite trögfattad ;)

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

11 oktober 2010 15:50

Ibland? ;)

 
Vikki

Vikki

11 oktober 2010 17:11

Ja, faktiskt bara när det gäller... Historiska promenader :)

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

11 oktober 2010 20:07

aha ;)
jag var glad att du tyckte att jag var trög bara ibland ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards