Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av baraenjeppe - 12 oktober 2010 12:41

"läs min blogg/jag har en tävling"/kommentera mig kommentar jag dig  


Ja, alla har vi väl fått en sådan kommentar, i ett ämne som diskuterar ätstörningar, våld i samhället, politik eller ngt annat oviktigt som jämställdhet eller sex....så helt plötsligt dyker det upp den kommentaren " hej vad fin blogg du har jag har en tävling på min blogg eller kommentera på min blogg så kommenterar jag på din"...


Denna skickas oftast från en tjej 14-18 år, förutom det uppenbara att jag har ingen större anledning att gå in på den bloggen då jag gissar fördomsfullt att det handlar om hästen, kläder eller hur hon fotar sig själv i spegeln...SUCK!


Så jag anordnar en tävling här, den som skickar eller länkar till den mest malplacerade kommentaren av ovanämda typ vinner ...

Priset är:

Valfriheten att få en bild på Jeppen i bara mässingen eller att slippa få den ;)



Ovido - Quiz & Flashcards