Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Efter regn kommer solsken ...

Av baraenjeppe - 20 oktober 2010 10:34

Brukar ha humor nog att se det ironiska i saker..

Just nu, sjukt mycket på jobbet, trött som tre bävrar…en trevlig helg framför mig tänkte jag..


Middag på fredag med en vän och en fest på lördag..YES

Precis vad jeppen behöver, då han är sjukt seg nu  


Nehe…Jeppen får pallra sig till landet öster om oss, och jobba i helgen….kunde ge mig fan på det…!  


Med oflytet just nu, så går jag inte mot rött…


Men som man säger "efter regn kommer solsken"….  

 
 
Vikki

Vikki

20 oktober 2010 17:18

Herregud! Prostituerar du dig i Ryssland?

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

20 oktober 2010 18:42

mjae, det finns ju ett annat grannland till öster om sverige ;)

 
EmilyStrange

EmilyStrange

20 oktober 2010 20:52

hahaa, vad ska du göra i landet öster? vad jobbar du med? ;)

http://www.emilythestrange.se

baraenjeppe

20 oktober 2010 22:26

Jag är gigolo ;)
Eller så jobbar jag på Bank.;)

 
Ingen bild

noboytoy

20 oktober 2010 22:54

Jag gissar på Estland. Konstigt att man aldrig får nån lugn och ro från dessa jobb...?

Det går i ett..ibland hinner man andas men inte ofta. Gäller att passa på vid dessa tillfällen och bara laaaata sig..

baraenjeppe

21 oktober 2010 01:07

Agreed!...jag erkänner mig vara för dålig på att andas ut, tyvärr...men har blivit bättre med åren iallfall så jag är väl fullärd vid 120 år....hmmm..nej Inte Estland...tänk suomi ;)

 
Vikki

Vikki

21 oktober 2010 03:49

Så i Finland får de se dig iall din nakna prakt? Vors? Jag och Jules tar färjan så vi får se dig all i din nakna prakt! Dessutom förtjänar hon en gratis lap dance även om vi kommer att fotografera dig.

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

21 oktober 2010 10:33

Ja det får de! lyllos dom ! ;)
Hmmm...så ni skall komma och fota ?...var det inte Jules som vann, eller delar hon med sig vinsten till dig, det var snällt gjort! LapDance, kan ni få bägge två *asg*...kan inte se att det skulle vara ngt bra bara ;)

 
Peaches

Peaches

22 oktober 2010 16:07

Välkommen till Finland! Hm, tänk om du just i detta nu bor på mitt hotell?! Här bor faktiskt en banksnubbe, men jag tror att han var finlandssvensk.

http://peachmebaby.wordpress.com

baraenjeppe

22 oktober 2010 16:43

Tack tack, har inte besökt hotellet ännu, e kvar på jobbet...! men skall strax bege mig dit..! Känner mest för att sova, så blir en lugn kväll för jeppen!

 
Vikki

Vikki

22 oktober 2010 16:40

Eftersom jag är lap danceoskuld, så vet jag inte hur en bra skall vara. Vi delar allt!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

22 oktober 2010 16:45

;), jag är tämligen säker att efter en lapdanceuppvisning av jeppen så lär du fortfarnade inte veta hur en bra sådan skall vara ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards