Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Två Vinnare!

Av baraenjeppe - 20 oktober 2010 12:38

 Första plats tilldelas Jua för kommentaren Islam=Terror svaret till hennes inlägg som handlade om ngt helt annat.


Då det direkt inte motsvarade tävlingsstadgarna angående "reklam för blogg"…så delas förstaplatsen med Zara.


Dock har en mystisk brand i Jeppens byrålåda förstört alla bilder på honom i mässingen…så priset får helt enkelt bli äran….Jeppen tänker inte ta en bild på sig själv i spegeln….ett alternativ vore ju att hyra in en fotograf som tar lättklädda bilder i typ svart/vitt…väldigt mycket svart i så fall…för att skydda vinnarnas ögon helt enkelt ,vänlig som jag är.

 
 
Zara

Zara

20 oktober 2010 13:07

Men vilken ära!! Jag vann på bekostnad av nån annans dumhet, hurra hurra! :) Jag får väl nöja mig utan pris då *raderar den nygjorda mappen på skrivbordet* men annars känner jag en bra fotograf ;)

http://www.letsfaceit.bloggplatsen.se

baraenjeppe

20 oktober 2010 13:43

Vill ju inflika att jag gillar mina läsare, och vill skydda deras oskyldiga ögon från Jeppar i mässingen…jag är helt enkelt en fin och god människa, som Karl-Bertil Jonsson liksom ;)

Hmm…nu skall vi inte försöka få Jeppen att posera på några bilder inte.

 
riesling

riesling

20 oktober 2010 14:35

Fegis, fegis, fegis ....

http://riesling.bloggplatsen.se

baraenjeppe

20 oktober 2010 15:07

Är jag inte alls!
Säg inte att du också känner ngn som fotar?, inte kan du vara så elak så du vill att stackars jeppen skall fotas lättklädd? *asg*

 
riesling

riesling

20 oktober 2010 15:11

Jag känner två som fotar och får pengar för det!

http://riesling.bloggplatsen.se

baraenjeppe

20 oktober 2010 15:17

Meh…
Asså, bah
Inte halvnakna män väl?

 
riesling

riesling

20 oktober 2010 16:52

Det gör de säkert ;-D
Är det en utmaning på gång?!

http://riesling.bloggplatsen.se

baraenjeppe

20 oktober 2010 18:44

mjae...;)inte pressa en ung pojke som jeppen på detta sätt! kanske skulle ha en tävling och den som vinner den får fota mig? *asg*

 
Vikki

Vikki

20 oktober 2010 17:23

Jules och jag gråter. Min dotter hade tänkt skriva ut bilden och ta med som ett minne av Sverige, när hon åker till det stooora landet i väster (där hon inte ska prostituera sig, tror jag).
Dessutom har Karl Bertil Jonsson dött det stod i Tidning Västernorrland och jag har bloggat om det.

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

20 oktober 2010 18:45

Gissar spontant att hon kan få med sig bättre bilder av sverige som minnen faktiskt.
Jag gissar att det är du som håller på och stressar henne, bara för att du vill se Jeppen göra bort sig...;)
Karl-Bertil is immortal!, han kan inte dö!

 
Vikki

Vikki

21 oktober 2010 03:45

Jag, jag vilja se dig göra bort dig? ALDRIG!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

21 oktober 2010 08:55

nej du är en fin människa ? ;)själv gillar jag elakt nog när andra gör bort sig, eftersom jag själv gör det så ofta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards