Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Till Vikki/ny tävling

Av baraenjeppe - 1 november 2010 12:39

Då du så gärna vill vinna den prestigefyllda tävlingen så öppnar jag den en vecka till ..   , observera att jag ännu inte delat ut första priset till de tidigare vinnarna...;)



Jag har därmed tänkt som så att den som skickar in det bästa bidrag i detta inlägg, vinner priset att få fota vinnarbilden till vinnarna av den förra  tävlingen...och får givetvis behålla en bild för sitt egna höga nöjes skull   


 
 
Zara

Zara

1 november 2010 17:34

Jaha det låter så nu! Jag som trodde jag förärats äran och så finns alltså första priset kvar som alternativ?? Ok, då är jag med igen..med två bidrag! Lika intressanta och lika roligt att kommentarerna som är lämnade har det minsta lilla med mina inlägg att göra...NOT! ;)

http://letsfaceit.bloggplatsen.se/2010/10/31/3856034-mellanmjolks-alder/#kommentar-2807037

http://letsfaceit.bloggplatsen.se/2010/10/28/3841953-skracken/#kommentar-2801032

Lägg märke till att den ena kommentaren är så personlig att mitt förnamn till och med är på tapeten ;)

http://www.letsfaceit.bloggplatsen.se

baraenjeppe

4 november 2010 13:12

Hey Zara ;)
Va vill du inte vinna en länkning på hennes "fantastiska" blogg?? ;)

Alltså du är ju vinnare igen egentligen redan nu, men jag tänkte att det vore orättvist att ta bort din och juas vinst...så jag tänkte att i denna tråd kämpas det om äran att få ta fotografierna av mig, som sedan skickas till vinnarna av min tävling(visst kan även fotografen få ett ex, det tycker jag allt)...*asg*

 
Vikki

Vikki

2 november 2010 08:44

Fredag 29 okt 13:29

hejj kan du reklamera min blogg?
eller iaf kommentera ngt inlägg?

Detta till inlägget "Siom kvinna är du aldrig trygg!"

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

4 november 2010 13:02

ha ha....jag såg det inlägget ;), tänkte direkt detta skulle kunna vara en vinnare ;)

 
pinkozzy

pinkozzy

3 november 2010 13:44

Vilken tävling? Har jag missat något?

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

baraenjeppe

4 november 2010 13:00

nej du har inte missat ngt ;)...jag hade ju en tävling där man skulle publicera den mest korkade kommentaren, dvs ämnet är tex allvarligt, säg om misshandel, och man får "hej kommenterara gärna min blogg"..av en 15 årig tjej vars blogg handlar om shopping och hästar...(inget ont om hästar iof, men du förstår nog vad jag menar)

 
pinkozzy

pinkozzy

5 november 2010 18:24

Du har blivit en ganska lat bloggare har jag märkt.
Skärpning, jag behöver någon som piggar upp mig om dagarna.
Trevlig helg förresten.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

baraenjeppe

6 november 2010 10:19

ja ozzy du har rätt i att jag inte skrivit mycket på senaste tiden..har liksom fått ngn bloggfrossa, samt jobbat och inte orkat med att blogga...jag ska skärpa mig!!...trevlig helg själv!! Heja Bajen

 
Zara

Zara

6 november 2010 11:44

Haha, nej jag var inte särskilt sugen på det ;) Tackar för ditt stöd på min blogg! ;)

Haha, ja jag gottar mig hemskt i min vinst, och trots att jag inte har nån nikon så har jag kamera i mobilen, så fota ska vi nog kunna ordna ;) Gör ett litet tillägg i mina bidrag också ;)

http://letsfaceit.bloggplatsen.se/2010/11/05/3893479-sjalvmordsnys/#kommentar-2823441

Vill också tillägga att jag själv inte anser att min blogg är FIN!

http://www.letsfaceit.bloggplatsen.se

baraenjeppe

6 november 2010 20:32

Va har du inte en fin och gullig blogg ;)..hmmm kanske dags att förebeda mig på att posera snart..i randiga kortbyxor framför en brasa...asg

 
Zara

Zara

7 november 2010 14:05

Ja hör och häpna, jag skulle helst vilja höra att min blogg var läsvärd, och inte fin, vad fan är en fin blogg?? *pust*

Haha, ja det är dags att skaffa fram en fårfäll nu, och träna på lite gymnastiska positioner för vinnarbilderna! ;)

http://www.letsfaceit.bloggplatsen.se

baraenjeppe

7 november 2010 18:03

meh...min blogg är ju fin ;)...fin och gullig och söt ;)
Har ingen fårfäll, så jag får ju träna på golvet ...brrr... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards