Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Brist på ord?/Tar hand om mig...

Av baraenjeppe - 16 november 2010 10:58


Just nu känner Jeppen ett totalt brist på ord...eller rättare sagt brist på engagemang att skriva ngt i bloggen....tråkigt men sant...skall inte muttra alltför mycket utan konsterar på att Jeppen behöver lite lugn, jobbar "endel" och lite stresssymptom, gör att ngn som en gång varit inne i väggen gör vettigt i att inte ha en massa måsten, vara lite själviskt och ta hand om sig..


Så träningen återupptagen..check...ta det lugnt på kvällarna, lite avslappnande musik och BADKAR....check....Det är inte så att Jeppen på något sätt har tappat intresse för sina kära läsare av denna blogg  ...han tar helt enkelt hand om sig själv och kommer vara här mer sällan, även om han iof ibland dyker upp här eller hos ngn medbloggare med sina mycket visa och intelligenta funderingar...  

 
 
Zara

Zara

17 november 2010 09:25

Det var det klokaste jag läst på länge! :) Ta hand om dig i massor!

http://www.letsfaceit.bloggplatsen.se

 
Charlies syster Lola

Charlies syster Lola

17 november 2010 17:10

Attans. Men okej, jag ska inte vara självisk! Hoppas livet lugnar sig för dig snart!

http://firestarter.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

17 november 2010 19:14

Det här är bara en blogg, inte ett kontrakt med läsarna... Du ska bara skriva när du känner att du vill klappat till någon, eller berätta något, eller rapa upp lite skit. Sköt om dig nu....

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Hypofysen

Hypofysen

17 november 2010 21:03

Det gör du rätt i. Halvt omöjligt är det att hinna med allt man vill/ måste. Det kan vara svårt att skilja vill o måste åt också..

http://hypofysen.blogg.se

 
pinkozzy

pinkozzy

19 november 2010 16:27

Ta det lugnt. Jag har varit där 2 gånger och det är inget jag rekommenderar.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

noboytoy

19 november 2010 21:23

Glöm inte c-vitaminerna;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards