Alla inlägg den 20 november 2010

Av baraenjeppe - 20 november 2010 00:27

Så Lola här kommer en låt för dig  

Av baraenjeppe - 20 november 2010 00:18

Ja det är precis det jag gör nu...det borde ju inte vara ngt problem kan man tycka....

Jag har snusat en dosa om dagen i typ 25 år, en dosa är vad jag förstår som 4 paket cigg......


Jag svettas som en gris, är irriterad och mina händer skakar, va fan jag är som en som skall sluta med heroin ......och drömmer som bara den, och drömmarna är som sånger av Tomas DiLeva...  ,dvs hyfsat skumma....sist drömde jag om att jag var en gråsäl som simmade bland hajar, och kramade dom...så jag blev polare med dom....suck.....


Mina vänner föreslog att jag skulle börja snusa igen för jag var så "otrevlig"...VA?...Jeppen otrevlig det kan ju inte hända   


Så håll käften och bråka inte med Jeppen just nu !!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards