Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Morbror Jesper

Av baraenjeppe - 8 december 2010 23:54

Jaha….Morbror Jesper …..låter som en gammal gubbe    

Skämt och sido, syrran och hennes Michael  har försökt många år att få barn, har inte lyckats, precis när de fundrade på att adoptera …så…wops…syrran var med barn….och födde natten till den 8 december


Mina föräldrar är givetvis överlyckliga, äntligen ett barnbarn…har fått bilderna…söt flicka har de fått, stor (4,2 kg) så min späda syster fick göra kejsarsnitt…hon mår bra nu och Michael gör det samma även om han fick en utskällning om att hålla käften och sluta ge råd när syrran försökte kryssta ut den ”lilla” flickan…*asg*….


Så nu är det bara att planera en resa till Staterna i vår och vara en god och snäll och gudfruktig morbror…*ler*  

 
 
Vikki

Vikki

9 december 2010 05:38

*tar i hand, niger* Grattis farbror Jesper! Vill farbror ha en till kaka och påtår? Oroa sig inte, rullatorn står i hallen, jag kan hämta den om farbror vill?

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

9 december 2010 10:45

Vad fint flickan niger! , kan hon hjälpa farbror med bäckenet? ;)

 
riesling

riesling

9 december 2010 10:28

Men åh, SUPERGRATTIS!!!!
Jättekul!! (Även för din syrra, såklart ... :-))
Vad ska systerdottern heta, då?

http://riesling.bloggplatsen.se

baraenjeppe

9 december 2010 10:39

Hon skall heta Alva vad jag förstår….hmmm jag som trodde stenbockar var de bästa! ;)

 
riesling

riesling

9 december 2010 10:30

OCH - det blev en skytt, dårå!! Det är den bästa sorten!!! (skrivet av en skytt ...)

http://riesling.bloggplatsen.se

 
Gubbfan

Gubbfan

9 december 2010 19:54

Grattulerar er alla.
Men...
Det där om gudfruktig? Är det nödvändigt?
Nog skall du väl hjälpa till att göra tösen till en god atteist och gudsförnekare?
Gärna lite anarkist också!

http://gubbfan.bloggplatsen.se

baraenjeppe

10 december 2010 10:10

Håller med...nu är ju föräldrarna till barnet Ateister(trots att de bor i texas..) ;)...så det borde bli bra tycker jag.

 
Jeanette

Jeanette

9 december 2010 21:55

Grattis till morbror rollen!

Och du... Farbror låter äldre än morbror. =)

http://eruraina.bloggplatsen.se

baraenjeppe

10 december 2010 10:09

Tack tack!
Tur att jag inte har ngn brorsa då... ;)

 
Ingen bild

noboytoy

10 december 2010 09:52

Grattis till en skytt, morbror! Håller med föreg talare.

baraenjeppe

10 december 2010 10:11

Hmmm...många skyttar här...
tack tack!

 
Vikki

Vikki

11 december 2010 21:48

Bäcken, jag tror visst farbror är kvar på 1900-talet.
Jag sätter in en kateter på en gång!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

13 december 2010 16:44

Nehe du...jag föredrar bäckenet!!

 
Vikki

Vikki

15 december 2010 13:44

Farbror är gammal och har inget att säga till om!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

15 december 2010 16:12

Men...inte skall man säga så till en gammal människa, ungdommarna av idag är så rackarns oförskämda!

 
Vikki

Vikki

16 december 2010 15:34

Lägg ner, jag neg, bjöd på kaffe och kakor, va fan begär du gubbjävel!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

16 december 2010 18:45

;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards