Alla inlägg den 20 december 2010

Av baraenjeppe - 20 december 2010 22:01

Hmmm...det pratas om "bra" svensk musik..suck..."Boring Robyn", samt "jag kan inte sjunga men jag får bra recensioner efter som jag känner recensenterna personligen, Håkan Hellström"  ...wow..dessutom är jag "indie" vilket gör en extra geting eller pluss...suck...  


Jag är verkligen ingen fan av svensk pop...men Kent MOSAR ju Håkan Hellström.......just nu är det ju inne att gilla "indiepop" bland musikjournalister...för er som inte vet vad indiepop är så ställer jag gärna upp och berättar!  ...det är "intellektuell" musik för journalister....dvs tråkig kompetent pop från boring band som Broder Daniel, Popsicle  och Belle and Sebastian...tråkig musik utan udd...utan känsla alls..


Så ät detta!!...Svensk hårdrock..sjukt bra!...och inga falsksjungande göteborgare i sjömanskostym i närheten   



Av baraenjeppe - 20 december 2010 14:16

http://www.expressen.se/1.1280221


Här har ni ett Webtest som avslöjar vad ni kan om konstiga böjelser, själv fick jag 5/10 poäng...gick bet på vad en frottör är bland annat  , rackarns det märks att man inte är kinky enough för att få fullpott på testet...


Ngn som bräcker mina fem poäng?? och som vågar erkänna hur depraverad han/hon är?

sex
Ovido - Quiz & Flashcards