Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Oj...Jeppen är en barnälskare

Av baraenjeppe - 15 februari 2011 20:19



Fick lite bilder på min lillesysters lilla dotter..drygt två månader gammal....så söt mörkt hår och blåa ögon...jag som alltid..."jaja...nu har de satt upp barnbilder på kylskåpet"...har just gjort samma sak.. Ser fram emot att åka till USA och träffa min syster hennes man och lilla Alva...  


Skulle gärna publicera en bild på den lilla ängeln, men då hon är för ung för att ge okej så skippar jag det

 
 
Ingen bild

noboytoy

15 februari 2011 22:17

Känner igen det där..;)
Min kylskåpsdörr syns knappt för alla kort och teckningar jag har fått av syskonbarnet.

De är för goa, de små liven..

baraenjeppe

15 februari 2011 23:49

Ja absolut!!, jag håller med, vet inte om jag vill ha barn själv dock(uups nu svär jag i kyrkan)

 
Vikki

Vikki

8 mars 2011 10:29

Ångrat dig angående barn och flyg nu?

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

10 mars 2011 12:42

Meh, lilla Alva kommer inte skrika och bråka, och gör hon det är hon bara söt! sådeså!

 
Vikki

Vikki

12 mars 2011 09:07

Aha, syskonbarn är ok!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

12 mars 2011 11:15

ja mitt syskonbarn ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards