Alla inlägg den 10 mars 2011

Av baraenjeppe - 10 mars 2011 13:25

http://www.metro.se/nyheter/hysen-kommer-ut-som-homosexuell/EVHkci!vzDzZms7mk6Cs/


Jaha...whats the deal, skulle man önska att man skulle kunna säga. En fotbollsspelare med känd far (Glenn Hysen) kommer ut och säger att "jag är gay".....grejen är att det finns visst bara en homosexuell fotbollsspelare, när det rent statistiskt borde finnas mellan 11-22000 homosexulla fotbollsspelare....


Glenn Hysen(hans far) har redan gjort ngt bra, han svarade i ekot, att det är min son, jag älskar honom, hans sexualitet skiter jag i, och vill bara stötta honom som människa, Glenn som då är snarare känd för motsattsen, klippa kallingar i omklädningsrummet, macho...står upp för sin son BRA DÄR GLENN!!


Så kommer vi till en mer tragiskt händelse innom fotbollsvärlden.


Den första Svarta spelaren som slog igenom Justin Fashanu....brillljant, smart, snabb..fanns bara ett problem han kom ut som GAY....hans mindre begåvade bror (John)..som var känd som en "ladies man", gjorde avbön och från sade sig släktskapet med Justin, hans karriär dalade, trots att han var given i landslaget fick han ingen chans

Hans liv slutade 1998, då han hängde sig i sitt garage

http://www.petertatchell.net/sport/justin_fashanu.htm


Av baraenjeppe - 10 mars 2011 12:44

Yes på onsdag bär det av, hälsa på syrran och hennes make samt lilla Alva!  


Vad ser jag, deras musikfestival SOUTH BY SOUTWEST håller på som allra bäst då, och Soundtrack of our Lives spelar på lördagen! YES!! missar dock Moneybrother som spelar på ondagen, men ...kan bli en hel del bra konsterter där i allfall.

South by southwest är ju även en filmfestival, för indiefilmer, lågbudget filmer, så det blir att gå och se lite film oxå..

Dricka lite margerithas, mycket steaks , jag är totalt värd denna semester!!


http://sxsw.com/


Mums!



Ovido - Quiz & Flashcards