Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Till Sara

Av baraenjeppe - 29 mars 2011 19:36

  

 
 
Zara

Zara

9 april 2011 00:51

Men hur glad blir man inte när man ramlar in här och så ligger det en Black Sabbath och väntar på en :) Jag får kontra med en självklar favorit för mig:

http://www.youtube.com/watch?v=kz_6jagv_D4

Welcome home!

http://www.letsfaceit.bloggplatsen.se

baraenjeppe

12 april 2011 13:15

kul att kunna glädja dig...man blir glad av black sabbath!, tycker man borde spela black sabbbath på skolavslutningen istället för #den blomstertid nu kommer# ;)

 
Zara

Zara

12 april 2011 15:00

Höhö, jag är beredd att hålla med! ;)

http://www.letsfaceit.bloggplatsen.se

baraenjeppe

20 april 2011 14:53

ja men tänk " iron man och warpigs som obligatoriska sånger för skolavslutningen...gud vad vackert ;)

 
Zara

Zara

10 maj 2011 00:34

Jag blir rörd bara av att prata om det :`)

http://www.letsfaceit.bloggplatsen.se

baraenjeppe

17 maj 2011 14:18

samma här....

"Generals gathered in their masses
Just like witches at black masses
Evil minds that plot destruction
Sorcerer of death's construction
In the fields the bodies burning
As the war machine keeps turning
Death and hatred to mankind
Poisoning their brainwashed minds, oh lord yeah!"

borde vara obligatorisk för de små telningarna att lära sig i skolan ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards