Alla inlägg under maj 2011

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com


suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...


Den som slår mina 80.002 poäng där lovar jag att upfylla en önskan för ;)


Tack föresten för er stackare som fortfarande dyker in på min blogg...är USEL på att uppdatera den , jag vet!  

Av baraenjeppe - 17 maj 2011 14:25

Har bytt jobb, en ny avdelning, fått chefsansvar...jobbat mycket...min bästa vän när jag var lite har gott bort i cancer....lyckats slita av min hälsena när jag spelade badminton...så jag tar allt på samma gång......


NI som läser min blogg, hoppas ni har klarat ER utan mig   


Livet är fragilt, människor som min vän som ALDRIG rökt. var nykterist...dog av levercanser...som spred sig till lungorna...livet är INTE rättvist  

Av baraenjeppe - 17 maj 2011 14:18

åkte hem tidigt i dag, då jag skall jobba helg, så jobbar jag bara till kl tolv...

Fick en uppenbarelse som troligen kommer störa mig länge  


Mitt emot mig satt en skäggig kille i som var runt trettio år gammal kan jag gissa,   han hade en väska som var placerad över skrevet......nåväl...han reser sig och går av i midsommarkransen...missar att hålla väskan över skrevet, jag tittar dit och ser att hans jeans gott sönder just "där" dvs hans snabel hänger ut eller snarare russin iof...va fan.....  


Nu har jag hans lilla russin på hjärnan...suck..iof kan det vara bra att vädra russinet, men ...detta var lite för mycket för mig

Skapa flashcards