Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

penis i tunnelbanan

Av baraenjeppe - 17 maj 2011 14:18

åkte hem tidigt i dag, då jag skall jobba helg, så jobbar jag bara till kl tolv...

Fick en uppenbarelse som troligen kommer störa mig länge  


Mitt emot mig satt en skäggig kille i som var runt trettio år gammal kan jag gissa,   han hade en väska som var placerad över skrevet......nåväl...han reser sig och går av i midsommarkransen...missar att hålla väskan över skrevet, jag tittar dit och ser att hans jeans gott sönder just "där" dvs hans snabel hänger ut eller snarare russin iof...va fan.....  


Nu har jag hans lilla russin på hjärnan...suck..iof kan det vara bra att vädra russinet, men ...detta var lite för mycket för mig

 
 
Ingen bild

christiankp

17 maj 2011 18:49

...och på vilket sätt gör det att mannens penis var så liten att han förtjänar att du gör dig lustig här på hans bekostnad.

Det är väl inte så att mäns värde sitter i könsorganets storlek.

Skäms på dig

baraenjeppe

26 maj 2011 19:03

Ledsen kristian att du stördes över att jag gick in på penisstorlek...det var kanske överflödig info...men på något sätt är det typiskt oss män som störs över att ngt sådant kan sägas...inte störs över beskrivingar på kvinnors bröststorlek....jag gjorde mig mest lustig över situationen som sådan.

Varvid storleken har betydelse eller inte får du fråga en kvinna...

Jag tror iof som du, då de flesta kvinnor inte kommer bara genom peneterering att andra färdigheter är viktigare

 
Vikki

Vikki

20 maj 2011 15:02

Penis i tunnelbanan är en av SL's nya satsningar för att minska biltrafiken!

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

26 maj 2011 19:03

;)
undrar hur mycket man får betalt för att vara penisen i tunnelbanan :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards