Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Angående min penis....

Av baraenjeppe - 6 juli 2010 23:31

Hmm sex…det anses viktigt, och jag håller med. En av mina favoritbloggar skriver om klumpiga karlar i sängen…

http://noboytoy.bloggplatsen.se


Men tänkte ju i mitt första inlägg faktiskt fokusera lite på vad kvinnorna kan tänkas göra ”fel ” i sänghalmen  


1)      Hej min snopp är inte en joystick…du kan inte dra den fram och tillbaka..det gör ont när du rycker i min penis

2)      När du väl bestämt dig för att suga min penis….försök för gudsskull att använda dina tänder så lite som möjligt, det är inte kul att bli biten just där  


3)      Precis som som att  att jag sköter min personliga hygien tycker jag att du skall göra detsamma….jag gillar att slicka…men inte när det luktar gammal ost!  



 
 
noboytoy

noboytoy

7 juli 2010 05:22

Hahaha! Men stackars karlar, vad ni får utstå. Tänder och gammal ost:)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

7 juli 2010 10:17

Gammal ost, är kvinnors fasa! Det är därför många av oss vill in i duschen innan....
Många män fattar inte det! Det kommer ut saker ur oss,under månadens lopp, där har du svaret till varför kvinnor ibland backar,,dom vill tvätta sig först, men otroligt nog tycker männen inte alltid att det är nädvändigt att vi gör det, urk, dom har bara bråttom!!!! Vad bra att du skriver om det :-)

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

jeppehegersten

7 juli 2010 10:32

Noboytoy/
;)
Ja stackars oss!

 
Ingen bild

noboytoy

7 juli 2010 10:53

susanna: men hur var det med flänsosten...?

 
Ingen bild

jeppehegersten

7 juli 2010 11:08

susanna/
Well, jag tycker nog att en dusch före "samkväm" är viktig även för oss män.

Jag menar om man träffar en kvinna på krogen och speciellt i dessa varma tider, så ser jag gärna att man tar en dusch innan…så himla bråttom är det ju inte, förhoppningsvis har man hela natten på sig ;)

Om det nu skulle vara så bråttom så inser jag nog att kvinnan i fråga inte luktar hallon , men då får jag "skylla mig själv"
Jag är inte extrem på ngt sätt, och förhoppningsvis blir kvinnan i fråga och jag själv svettiga efter lite samvaro ;), men jag har svårt med folk som inte sköter sin hygien…

Jag har listat ut att det kommer saker ur kvinnan under månaden;)…och igen alla luktar olika, det jag snarare vänder mig emot är att en del faktiskt inte sköter sin "personliga hygien"

Finns ju andra saker….sorgeband under naglarna är ju en klassiker…

Har även hört skräckhistorier från mina kvinnliga vänner om män som har halva osten under förhuden, om snusfläckar på kuddar etc, så jag hävdar inte att männen är generellt bättre, dock slipper jag de problemen då jag föredrar kvinnor ;)

 
susanna55

susanna55

7 juli 2010 13:28

Ja hygienen är jätteviktig! Läste för inte så länge sedan i en spalt, en man som reagerat på att ibland tjejers trosor inte varit rena. Antagligen var det "lite spill" i dom. Det kan rinna ut direkt efter dusch och är inte ett tecken på dålig hygien, utan sånt vi får leva med. Överdriven hygien hos kvinnor är faktiskt ett problem som leder till olika besvär, något som gynekologer har gått ut med. Svenska kvinnor tvättar ihjäl sig "därnere" och förstör sin naturliga bakterieflora. Rakning och string, är tyvärr också ett gissel som ställer till det, har det visat sig. Ja det är inte lätt! Därför är det bra att vi bloggar om sånt här, för upplysning och info behövs verkligen :-)

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

7 juli 2010 13:38

Ja,precis som du säger kan överdriven användning av framförallt "stark" tvål ge omvänd effekt..Har aldrig fattat grejen med string, verkar sjukt obekvämt...;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

7 juli 2010 13:42

Sen är det faktiskt så gällande ph-balansen i kvinnors underliv att den kan påverkas av mannens sperma. Mitt ex berättade att han och hans fd flickvän hade problem med hennes dåliga lukt. Fick svaret att hon var "sur" i ph-värdet och han var "basisk". Dessa två kombinationer orsakade dålig lukt för henne när hon fick hans sperma i kroppen.

 
jeppehegersten

jeppehegersten

7 juli 2010 13:55

Noboytoy
Okej det visste jag inte , se vad man får lära sig ;)
Kanske bör man undersöka om man är sur eller basisk, så man vet vilken sort man passar med ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

7 juli 2010 14:01

jeppe: hahhaah! Då måste du till gyn och mjölka i koppen, tror jag...

 
jeppehegersten

jeppehegersten

7 juli 2010 14:09

Mjölka i koppen?
Gud vad romantiskt det lät ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

7 juli 2010 14:14

jeppe: det var det mest romantiska jag kunde komma på...har du nåt bättre förslag;)?

 
jeppehegersten

jeppehegersten

7 juli 2010 14:26

Ja, jag har nog ngn ide som är iallfall lite mer romantisk ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

8 juli 2010 18:55

jeppe: tell me, tell me!!

 
jeppehegersten

jeppehegersten

9 juli 2010 10:08

I ett vackert designat glas? ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
pinkozzy

pinkozzy

9 juli 2010 22:53

Ha ha, ja djävla så kul det var att läsa inlägget och alla kommentarer.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
Annjoh

Annjoh

20 februari 2012 01:56

Vilken snygg sida du har! Har varit och hälsat på några gånger. Har för inte så längesen börjat att blogga själv :)

http://annaaaaajoh774.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards