Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

kvinnor och deras nojor angående sina rumpor

Av baraenjeppe - 9 juli 2010 10:40

http://noboytoy.bloggplatsen.se/

Har ett inlägg angående sin bror och ang hur förvånad hon är att en snygg kille som honom gillar runda rumpor.


Då kan jag berätta för de kvinnor som råkar läsa detta, att det är normalt  


En rund kvinnlig rumpa är vacker rumpa, en pojkrumpa tänder faktiskt inte många heterokillar som jag känner på.


Många kvinnor jag känner som ser bra ut i mina ögon iallfall kör med "oj vad bred jag börjar bli här bak…oj oj oj"…själv undrar jag snarare vad de pratar om


Frågan är ju OM det är för andra tjejers ögon man tänker så, för killar iallafall de jag känner gillar kvinnliga former.


Mitt ex var helt övertygad att hon var "bred som en flodhäst runt höfter och rumpa"   ...spelade ingen roll hur många ggr jag försäkrade att hennes former snarare attraherade män ...Detta verkar universiellt, för flera av mina polare berättar att deras fruar/sambos säger samma sak.


Så kvinnor " var stolta över era kvinnliga rumpor"...många gillar dom !  




 
 
susanna55

susanna55

9 juli 2010 11:03

Vi har modell komplex förstår du! Och så har vi hört våra mödrar och andra klaga över sina breda rumpor. Vi är miljöskadade..

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

9 juli 2010 11:31

Oj, det var länge sen jag nojade över huruvida min rumpa var för bred eller ej...tänker aldrig på min rumpa, den sitter där bak så jag ser den sällan. Att män gillar att kolla rumpor däremot, vet vi.

 
jeppehegersten

jeppehegersten

9 juli 2010 12:03

susanna// Ok, tycker bara det är synd att det skall behöva vara så.
noboytoy// Va? ser oskyldig ut...inte jag inte .. *ler*

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

trollis

9 juli 2010 13:13

Tänker nog inte heller så mycket på rumpan längre..Som 15 åring däremot var jag inte lika förtjust när en 20 åring kommenterade den med:-
Wow vilken häck! Förstår ju nu att det var en komplimang,men då ville jag sjunka genom jorden *L*..

 
pinkozzy

pinkozzy

9 juli 2010 22:37

Det här var en blogg att kolla vidare på. Håller helt med dig i detta inlägg.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

10 juli 2010 11:32

pinkozzy/tackar och bockar..

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Milla

Milla

10 juli 2010 14:32

men om man är naturligt smal/spinkig då och inte har någon rumpa sk pojkrumpa, är man avtändande då roligt att höra ??

http://www.finnsanglar.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

10 juli 2010 20:42

Milla/
Nej det är man verkligen inte.
Själv tycker jag om kvinnor i alla era former ;)
Men det var mer ett inlägg för att visa att vissa "nojor" är onödiga..
Kan bara prata för mig själv såklart...mitt Ex var liten 1.60, a-kupa och smal...och väldigt sexig...Medans flera tjejer jag varit med tidigare haft mer "kvinnliga former"...så well svaret på din fråga är Nej man är inte avtändande, men jag kan tycka att kvinnors nojor över vikt och kurvor är ganska onödiga...vi män gillar er som ni är, och jag vill mena att ofta handlar det om vad andra kvinnor skall tycka ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Tant Grön

Tant Grön

11 juli 2010 18:27

Problemet är att gilla sig själv, inte vad andra gillar! Gillar man inte sig själv som kvinna (eller man för den delen) spelar det inte alltid nån större roll om andra tycker att man är sexig och attraktiv. Tyvärr är det så. Därför spelar det nog inte alltid så stor roll hur många (gånger) män försöker övertyga kvinnor om att vi är sexiga och snygga än hur vi är byggda. Trixet är att gilla sig själv, som man är och sånt sitter långt in i märgen och kan faktiskt för en del vara helt omöjligt.

http://agronomefilosofa.bloggagratis.se

 
Martina

Martina

13 juli 2010 01:43

Helt rätt, det är tjejer som tycker att de och andra tjejer har för stora bakdelar, män gör det inte
Min bakdel är mer än enorm, detta har ALDRIG varit negativt gällande mig + män

http://0317.bloggplatsen.se

 
Peppar

Peppar

13 juli 2010 23:25

Aaah, detta har jag själv försökt banka in i tjejers huvuden via bloggen... också irl så klart, men nä, det är trögt... vad ÄR det med tjejer och vikt?!?!? Såg en blogg idag som hette "THIN IS PRETTY". Vågade inte kolla in den närmare, för jag inser hur arg jag skulle bli.
Tänk om tjejer FATTADE vad män egentligen gillar! För de flesta tjejer bryr sig ju faktiskt om sitt utseende med tanke på det motsatta könet....

http://http:/doggystylee.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

14 juli 2010 11:03

Martina//Som man fattar jag vad du säger ;)...

Peppar//
Mitt ex var/är ju väldigt smal...160 cm och vägde väl 50 kg, i "vanliga" fall tänder jag på kvinnor med mer former men i detta fall kunde jag inte värja mig ;)....men det var "sådär" sexigt när hon sa " jeppe visst börjar jag bli tjock"..."min rumpa är ju som en säls rumpa"...etc etc...när hon var sjukt vältränad och smal..det var det som gjorde att vi gjorde slut..hennes önskan att se ut som en pojke...suck...om jag gillar pojkar så skulle jag träffa en man istället.....så man skapar sina egna monster....för majoriteten av män så är "too thin is not pretty..."
Jag är ju kanske lite mammasjuk eller ngn...;)..men jag föredrar ju breda höfter, stora tuttar och andra "kvinnliga attribut"...dock så har jag storheten (ler) att gilla kvinnor i de flesta former, storlekar och färger....men ngt så avtändande som en smal kvinna som säger att hon är fet är svårt att hitta

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards