Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Nöff Nöff

Av baraenjeppe - 10 juli 2010 21:17


Nöff Nöff  , som man och minister skall man när man är pressad, kunna köpa sex av en kvinna... 


Som fd polischef skall man kunna göra detsamma…Nöff Nöff   


Klart det är männens rätt att kunna betala för sex…”en gentleman betalar alltid för sig” Nöff Nöff   


Varför skall detta upp i tidningarna…? Stackars familjen…nej tysta ner allt, och låt ytterligare en kommunalpamp,  polischef, minister eller vanlig svensson göra sitt sexköp i lugn och ro…det är ju två vuxna människor det handlar om…Nöff Nöff   

Det är ju samma sak som att betala en dejt och några drinkar för att få komma till…Nöff Nöff  

Kvinnorna vill ju ha betalt ….de gillar ju inte sex..men vill ha betalt för jobbet…Nöff Nöff  


Det är samma sak som männen i gruvan…det säljer sin kropp för pengar…Nöff Nöff  


För Er som läser detta och inte tidigare läst vad jag tycker om sexköp vill jag påpeka att jag inte tycker som grisen som nöffar utan jag ironiserar "lite"


Jag undrar igen, hur kan en man anse sig vara en man, när han betalar för tillträde till ngn annans kropp.


Hur kan man se sig i spegeln, kanske krama frugan, leka med barnen när man just trängt in i ngn som tvingats sälja sin kropp

Alla sexköpare!   

 
 
noboytoy

noboytoy

10 juli 2010 22:04

HAHAHAHAHAH!!! Fan vad roligt inlägg!!! Helt rätt, Littorin passar bättre i en stia än i Rosenbad...

http://noboytoy.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

11 juli 2010 00:03

kanske skall Fru Ask skicka sina rosa kuvert i interposten ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

11 juli 2010 08:53

internposten menar jag givetvis ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
pinkozzy

pinkozzy

11 juli 2010 09:58

Din blogg är så djävla bra så jag lägger upp den bland mina länkar på min blogg. Ser att du redan gjort det.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
pinkozzy

pinkozzy

11 juli 2010 10:21

Du har bara ett litet fel i inlägget. De som köper sex är inga män, det är torskar eller skitstövlar.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
susanna55

susanna55

11 juli 2010 11:30

Gud vad bra du är! Precis så här ser kommentarerna ut i AB!! Man blir ju bara gaalen när man läser dom. Massor av unga tjejer har samma åsikt? Dom tycker man tar ifrån dom deras rättigheter, om man förbjuder sexköp, dom är ju egna företagare....jämställda???? Bimbos är vad dom är!

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
baraenjeppe

baraenjeppe

12 juli 2010 19:52

Susanna...
Ja visst egna företagare, fast ibland undrar jag om "ungalisa19" som skriver på AB att det är okej, inte egentligen är åke52...

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

13 juli 2010 12:52

Den som kämper sex av en "någorlunda villig" kvinna, är som du säger en skitstövel och torsk, den som köper av en tonåring eller ett trafficingoffer är lååångt under det...
Jag har igen så svårt att fatta varför, jag menar OM jag kan träffa kvinnor och ha "samvaro" utan betalning...så borde fan alla kunna det ;)...är man för lat?...njuter man att betala för ngn annans kropp? eller vad handlar det om?? Jag förstår faktiskt inte varför ....

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards