Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Ni två idioter....

Av baraenjeppe - 14 juli 2010 18:36


Vill här svara de två "männen" som skrivit till mig...och bett att jag inte skall publicera deras meddelanden vilket jag inte kommer göra...


Nr 1 ) det jag skriver här är mina åsikter...om de är "manliga" eller inte får andra bedömma  


Nr 2) varken här på min blogg eller när jag skrev på AB:s "Wendela" eller dess poliitiska  avdelning har jag inte för avsikt att "smöra för kvinnor"....jag har faktiskt inga större problem att träffa dessa varelser, och det finns bättre forum för mig om jag vill ragga!  


Nr 3) NU har jag addat en emailadress till min presentation , där får NI två gärna efterfråga bilder på mig, då ni säger att jag måste vara en ful snubbe som smörar så för kvinnorna ......


För de som läser min blogg så vill jag bara säga att ingen av dessa två "män" har fått ngt av de de skriver publicerat på min blogg...


Men var gärna mer specifika när ni skriver till min hotmailadress...för jag kommer publicera era "Kommentarer" i min blogg framöver!...Idioter!!   



 
 
H

H

14 juli 2010 19:42

Det finns så otroligt många fegisar som gömmer sig på nätet o gärna attackerar främlingar för att de tydligen inte har nåt eget liv. Du får se det som nåt positivt att dessa personer känner sig hotade av dig :) Sen är väl att stå för sina åsikter det minsta man kan begära av en människa, man eller kvinna.

http://hypofysen.blogg.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

14 juli 2010 20:08

H//
agreed ;)
Jag ser det som positivt, på ett sätt...men tycker det är tragiskt samtidigt, tror inte dessa två män är "onda" människor...men undrar lite hur jag kan provocera två främmlingar på det sättet, bara genom att skriva och tycka...!

Din blogg är mycket bra, jag länkar till den snart...du får skrika till om det inte är ok .

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Tara

Tara

14 juli 2010 20:25

Jo jag förstår att du får mothugg, det finns en stark "lobby" på nätet mot alla som tar ställning för mänskliga rättigheter, vilket är det du gör, p ditt sätt.
Har fått min beskärda del...
Tror att det är bristande självkänsla och faktiskt självförakt på något bakvänt sätt.
Bra debattartikel på AB idag förresten...

http://traffic.bloggsida.se

 
Ingen bild

noboytoy

14 juli 2010 21:30

Och vad angav dom som skäl för att inte vilja bli publicerade?

 
Åsa/Xecute/Peppar

Åsa/Xecute/Peppar

14 juli 2010 21:38

Du anar inte hur många riktigt läskigt knasiga människor det finns i cyberspace! jag trodde jag visste, efter att ha funnits ett antal år på spraydate, men sedan jag började blogga i våras har jag fått lära mig att det är mycket värre än så.........

http://läggernerbloggarna.se

 
pinkozzy

pinkozzy

15 juli 2010 10:48

Ha ha, vad var det för töntar? Jag är man och har mycket nöje av din blogg. Annars är det ju 95% småflickor som skriver vem de är kära i eller unga kvinnor som talar om hur man byter blöjor. Du har ju en blogg som sticker ut på ett mycket positivt sätt. Men, men. Det är väl som någon sagt tidigare att varje sekund föds en idiot.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

15 juli 2010 10:57

Vad är det rör fel på att smöra för kvinnor :-)
På dom Jeppe!!!

http://klarabella.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

15 juli 2010 11:59

Noboytoy//
Inget mer en att bägge skrev publicera inte, eller ngt liknande.

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

15 juli 2010 12:24

Pinkozzy//
Snarare varje hundradel verkar det som ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

15 juli 2010 12:48

Åsa//Jodu jag börjar märka det ...har faktiskt fått ett mail från en av gynnarna...funtar på att publicera det, men då det är så fullt av stavfel och obigripliga påståenden, så skulle det kännas som att slå en handikappad...märk väl att jag själv stavar som en kratta iof... ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
jeppehegersten

jeppehegersten

15 juli 2010 12:51

Lena//
Inget alls ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards