Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Vad håller sossarna på med, hela havet stormar?

Av baraenjeppe - 23 november 2010 00:21

Jesus!, en efter en tackar de "nej" till att ta över efter Sahlin....man undrar ju vem som kommer att just ta över.....hmmm....jag som borgerlig borde ju njuta av sossarnas missär, men nej, jag tycker allt att i en demokrati, krävs det stark opposition, men just nu pysslar ju sossarna med att gång efter annan att skjuta sig själva i foten...  


Så vad finns det för allternativ?

S-E Österberg?  ...zzzzz

Nuder?......... zzzzz


Som jag ser det har de två alternativ....


Veronica Palm....kan dra sossarna åt vänster, väcka upp rörelsen igen....!


Eller Bodström, populist, som klarar debatterna, kanske inte ngn som direkt förnyar sossarna, men han kan säkert vinna val..så ngn av dessa två blir det, kom i håg var ni läste det först !







 
 
Gubbfan

Gubbfan

23 november 2010 08:56

Har Pagrotzky varit tillfrågad?
han verkar vara den enda som har självdistans och tycks se sig själv med en smula humor.
Men man kanske inte vinner val på en som inte är så lång, har ett osvenskt efternamn och dessutom ger en bild av att tänka självständigt. En sådan figur kan ju vara farlig för etablisemanget.

http://Gubbfan.bloggagratis.se

 
baraenjeppe

baraenjeppe

23 november 2010 13:18

Jag tror att sossarna tänker fel om man bortser från paggan, jag tror nog att Svenska folket mycket väl kan tänka sig en politiker som inte alltid bär sig åt som en sådan, ser ut som en sådan och är en sådan...Jag tror dock att det felet kommer man göra, man är desperata och vill inte "chansa"

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

25 november 2010 00:24

Vem vill ta på sig den näst intill omöjliga uppgiften att ta över ett sjunkande skepp..?

Sahlin var villig att börja ösa men hon dög inte.

baraenjeppe

27 november 2010 12:29

ja det lär bli ett drygt jobba att vända det skeppet på rätt köl igen.

 
Vikki

Vikki

25 november 2010 10:56

Leker de hela havet stormar är de ju bara att gratulera, de kan behöva lite kul efter valet.

Personligen lägger jag min röst på Jens Orback, om han inte bytt parti helt och hållet?
Han är klok, trevlig och det viktigaste sööööt.
Där får ni tänka er Sundsvallsö.

http://vickileh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

noboytoy

26 november 2010 20:29

Själv tror jag inte på Palm. Ställer hon upp så är hon galen, hur duktig hon än må vara..

 
Vikki

Vikki

27 november 2010 17:57

Snacket går väl att Palm är ett pucko? Kan visserligen bero på hennes kön.

http://vickileh.bloggagratis.se

baraenjeppe

29 november 2010 11:45

jag tycker hon verkar hyfsat vettig, det lilla jag hört henne säga iallfall...sedan är det väl så att fortfarande bland betongsossarna så är det väl en "rejäl karl" som gäller

 
Vikki

Vikki

29 november 2010 12:32

Absolut, sossar och kristendom går liksom inte ihop, men kvinnan tige i församlingen har de verkligen tagit till sig.
Paulus var en jävla misogynist och hade inget med Jesus att göra!

http://vickileh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:50

  Såja, här är varför lilla kråkungan fick heta Wiehe om nu någon inte listat ut det ;) ...

Av baraenjeppe - 5 juli 2012 18:40

Kom hem i dag från landet, såg en liten kråkunge på vägen utanför. Bilarna vejde och var försiktiga, jag lyfte upp den i en liten skogsdunge, på eftermiddagen stog han/hon kvar i dungen...jag kollade vingarna som inte var brutna, och vad jag för...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 19:04

  Såja, en favvolåt som jag bara kännde att jag ville dela med mig ;) ...

Av baraenjeppe - 21 juni 2012 18:38

Finns fyra anledningar att jag inte skrivit här på länge! 1) Har just klarat och hanterat det faktum att jag är alkhoholberoende...   Har nu varit fri från skiten i fem måndader, inget är givet såklart, kanske halkar jag tillbaka igen, men jag...

Av baraenjeppe - 26 maj 2011 20:18

King.com   suck...en sida med en massa spel, förströelse....lyckades tyvärr hitta "keyword" där, ett spel där man skall skapa ord...i går började jag vid nio på kvällen...sedan helt plötsligt var klockan midnatt...   Den som slår mina 80.002 ...

Ovido - Quiz & Flashcards